[Exch2K3 + Nokia E90]Alles synced behalve Calendar

Pagina: 1
Acties:

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

RoRoo

Certified Prutser

Topicstarter
Ik zet dit topic hier neer omdat ik het vermoeden heb dat het aan de exchange server van de klant ligt.

Issue:
Klant heeft een Nokia E90 die een hele poos lekker via de Exchange plugin zijn Mail, Agenda, Tasks en Contacts syncte.
Sinds een week ongeveer wordt de agenda niet meer gesynced. Mail, tasks en Contacts nog wel.

Ik ben lekker aan het testen gegaan maar heb niet iets concreets kunnen vinden vreemd genoeg.

Als ik een schone sync doe, doet ie alles behalve de agenda.
doe ik een sync via de pc, wordt alles gesynced. Sync ik daarna via gprs naar de exchange, staan alle afspraken dubbel in de agenda van outlook. Enkel in de Nokia is het nog single.
Verwijder ik vervolgens met ODIR alle dubbele items in de Outlook agenda, en sync dan weer de telefoon, is de telefoon weer leeg.

Sync ik vervolgens weer met de PC, is de hele outlook agenda leeg |:( Blij dat ik backuppie gemaakt had.
Ik snap er geen snars meer van. Heb de Exchange plugin op de Telefoon van 2.0 naar 2.3 geupdate. Maakte niets uit.
Ik heb het de hele tijd bij de telefoon lopen zoeken totdat een collega van hem binnenkwam met de vraag of ik ook even naar zijn telefoon wilde kijken omdat die zijn agenda niet meer syncte |:(

Nou zie ik dus helemaal geen errors in eventlogs komen. En in mijn ogen moet het gewoon werken. Exchange mail komt nl. gewoon aan..

Iemand nog tips/ideetjes? Wil die klant wel even blij maken.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Topicstarter
Shizzle Kick!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Topicstarter
kleine update misschien helpt dat aan een antwoord?
van agenda op phone naar outlook gaat het wel. maar van outlook naar phone gaat niet..

dusssssss

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Topicstarter
nah...

Verwijderd

je moet even kijken wie er voorang krijgt wie mag wat overschrijven en welke kant je op synct....
wij doen het hier met e50's van nokia en gaat perfect...

Heeft hij ook niet nokia pc suite?
dan synct ie ook via bluetooth en via gprs en dat gaat fout...