Toon posts:

Waar in Rotterdam Lite-on 12x10x32?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand welke zaak er in R'dam de Lite-on 12x10x32 IDE verkoopt?
Ik heb gekeken in de Pricewatch alleen kan niemand in omgeving Rotterdam vinden. Dichtsbijzijnde was Leiden....
Iemand die er eentje in R'dam gekocht heeft?
Alvast bedankt.

PS. Tweakers.net zou eigenlijk een sorteeroptie van woonplaats moeten hebben. Lekker makkelijk :9

Verwijderd

Onder de shopsurvey kun je op plaatsnaam sorteren, zie je meteen wat er allemaal in je buurt zit, ga dan onder pricewatch naar die Lite-on en kijk of er een berijf in de buurt zit en anders laat je hem toch gewoon onder rembours versturen....

Verwijderd

Topicstarter
Goede tip over dat sorteren. Was ik nog niet achter! Thanks...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm wel gekeken maar geen winkels in R'dam die hem heeft. Iemand nog een tip?
Ik heb DES gevonden maar uit principe koop ik daar niks. Daar wilden ze me eerst naaien voor 100,- gulden. Eikels... |:(

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

In delft kan je naar @-tembo computers, die winkel raad ik je aan, goed personeel, alleen is het er altijd druk en het is in Delft.

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je een URL/adres?

• MP83
  • Laatst online: 31-01 18:11
Alternate Computerversand in Ridderkerk is ook heel dichtbij voor jouw: www.alternate.nl

Die Lite-on koste mij daar f379,-

Verwijderd

Topicstarter
Ridderkerk was ook een optie. Helaas verkopen ze hem daar niet meer... ;(

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog een adres?
alvast bedankt.

Verwijderd

Je moet hem gewoon postorder bestellen op [url="http://www.gistron.com."]www.gistron.com.[/url] Daar 's tie 399,- retail

Ik heb daar een ibm hd-tje bestelt en die werd keurig zonder problemen afgeleverd.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat was mijn laatste optie. Jammer dat nou niemand weer waar hij eventueel in R'dam te koop is....Moet toch wel zou je denken?! ;)

• MP83
  • Laatst online: 31-01 18:11
Alternate heeft ze weer liggen voor f369,-

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze gevonden bij :

Computerland
PCL Computers
Naicom Systems

Allemaal in R'dam!

Toch nog geslaagd dus ;)

Ik heb hem bij Naicom Systems gekocht trouwens. Superzaak, superservice en erg goede prijzen ;)
Pagina: 1