[Office 2008] kan niet meer updaten

Pagina: 1
Acties:

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02-2025
ik heb nu al een tijdje office 2008 for mac, en heb gewoon kunnen updaten

maar ik open word vandaag, en ik krijg een melding dat er een update is.

okee ja, downloaden, gebruikersovereenkomst, enzo,
tot je de gewenste schijf moet aanduiden:

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/21kbe9s.jpg

hij vind office 08 niet op mn macbook?

iemand een ideetje?

alvast bedankt!

edit: ik heb ondertussen al geprobeerd om word, excel enzo gewoon in de programma's -map te zetten,
maar tevergeefs

edit: ook geprobeerd om usb stick uit te trekken voordat ik update, maar weer nix... :?

[ Voor 21% gewijzigd door .joeri. op 25-04-2008 00:11 ]

Klik: .joeri. !

• astonmbp
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik had eerst hetzelfde probleem en toen heb ik geprobeerd een update te downloaden in een andere taal vanaf deze website: http://www.microsoft.com/mac/downloads.mspx

Ik had een Engelse office versie, maar microsoft kwam aan met de Nederlandse update omdat mijn OSX Nederlands is. Probeer dus eens de update in een andere taal te downloaden. Ook is er van het autoupdate programma een update uitgekomen (snap jij het nog 8)7 ), misschien kan je daar ook nog naar kijken.

• .joeri.
ik heb een nederlandse versie, (os x ook nl)
en heb nog eens vie die link geprobeerd met nl en engels

maar nog altijd hetzelfde...

• .joeri.
ik heb office 2008 gewoon eens gereinstalled
nu is het probleem 'opgelost' (lees: vermeden) 8)7

kvraag me toch af hoe dat dat is gekomen? :?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Heeft iemand eigenlijk al ervaring met SP1 voor Office 2008? Ben wat huiverig voor updaten als je de verhalen hoort, ook al is de vorige update probleemloos verlopen bij mij.

Verwijderd

begintmeta schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:36:
Heeft iemand eigenlijk al ervaring met SP1 voor Office 2008? Ben wat huiverig voor updaten als je de verhalen hoort, ook al is de vorige update probleemloos verlopen bij mij.
Het updaten ging prima. Maar na de update kan ik geen enkele applicatie meer opstarten...

Ben er dus een beetje huiverig mee!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-01 13:20

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Ik heb hetzelfde probleem en heb sinds een aantal dagen contact met een medewerker van Microsoft via Macrumors. Hij heeft tot nu toe een aantal suggesties gestuurd die helaas niet werken.

Echter vraag ik mij af of de topicstarter ook de versie van surfspot heeft (die heb ik namelijk).

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:51:
[...]

Het updaten ging prima. Maar na de update kan ik geen enkele applicatie meer opstarten...

Ben er dus een beetje huiverig mee!
Voor degene met problemen na SP1

verwijder: "GEBRUIKER"/Bibliotheek/Preferences/Microsoft/Office 2008/Microsoft Office 2008 Settings.plist
verwijder: /Programmas/Microsoft Office 2008/Office/OfficePID.plist

Start dan Word (of Excel etc) en voer je serienummer opnieuw in.
Dan volgt weer de updater en daarna starten de Office programmas gewoon weer op!!

• PeterVL57
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-04-2024
Bigg Balls schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:09:
Ik heb hetzelfde probleem en heb sinds een aantal dagen contact met een medewerker van Microsoft via Macrumors. Hij heeft tot nu toe een aantal suggesties gestuurd die helaas niet werken.
Echter vraag ik mij af of de topicstarter ook de versie van surfspot heeft (die heb ik namelijk).
Die heb ik ook. Na het lezen van een aantal topics op diverse fora heb ik office 2008 verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd. Ik heb SP1 direct gedownload en die er meteen overheen gezet (dus de 1e update overgeslagen). Het werkt probleemloos.

alu iMac 24" | Macbook pro 15" | Ipad 64gig WIFI/3G | Canon Powershot SX 40 HS | Canon powershot S95

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-02 13:34
Bij mij werkte de aangedragen oplossing van Blox niet, die kwam ik al vaker tegen. Ook het opnieuw installeren en meteen de SP1 eroverheen werkt hier niet :(

Nu weet ik weer waarom ik geen Windows en andere Microsoft producten gebruik...

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:43
Hier hetzelfde probleem met de NL Pro versie. Ik kon 12.0.1 probleemloos via de autoupdater installeren, maar de SP1 installer geeft aan dat er geen geschikte applicatie is gevonden. De autoupdater "ziet" geen updates. De tip die BloX geeft had ik al eens geprobeerd, die is nodig voor een ander veel voorkomend probleem met SP1. Geweldig getest Microsoft! :(

Morgen toch maar eens de hele boel eraf donderen als het werk het toelaat, en na een reinstall meteen door naar SP1. Kijken of dat het probleem verhelpt.

• Dracoplasm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-02 11:38
JottemJ schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:04:
Bij mij werkte de aangedragen oplossing van Blox niet, die kwam ik al vaker tegen. Ook het opnieuw installeren en meteen de SP1 eroverheen werkt hier niet :(

Nu weet ik weer waarom ik geen Windows en andere Microsoft producten gebruik...
Hier hetzelfde, ik stuur de rommel terug.

9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120 - Victron MP 5000 GX 15kWh Eel

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:02

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Werk hier ook voor geen meter. Compleet nieuw geïnstalleerd systeem. SP1 erover, en gewoon niet verder willen gaan. Ook niet na bovenstaande methode. Prusters bij MS.

Verwijderd

Werkt bij mij ook niet.
(Tip voor MS: testen voor gebruik)

• Dracoplasm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-02 11:38
LoeiOrdinair schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:09:
Werk hier ook voor geen meter. Compleet nieuw geïnstalleerd systeem. SP1 erover, en gewoon niet verder willen gaan. Ook niet na bovenstaande methode. Prusters bij MS.
Leek wel weer te werken, helaas opent office geen enkel bestand meer, programma start wat resultaat in een blanke 'pagina.'

9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120 - Victron MP 5000 GX 15kWh Eel

• turrrbothijs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03-2023
bij mij heeft die update ook de boel vernield en dat vond ik een mooie aanleiding om dan maar de hele zooi verwijderen. Vanaf nu alleen nog maar pages dan maar.

• awenger
  • Laatst online: 05-02 21:40
Heb hier hetzelfde probleem, kan niet installeren omdat er geen geschikte producten gevonden zijn.
Ik gebruik overigens ook de officiele Nederlandse versie van Surfspot.

het viel me trouwens op dat op die CD gedrukt staat dat het voor OS X 10.4.9 is. Vage shit

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-02 15:05
Waarschijnlijk hebben jullie de applicatie files verplaatst..
Ze moeten namenlijk in die Microsoft Office 2008 folder blijven staan binnen /Applications/
Verplaats je dit, dan detecteerd de installer de applicatie niet en kun je niks installeren...

• Henry Tower
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 21:04
Trouwens ook zeker zorgen dat je een legale versie hebt, anders geraak je in een eindeloze loop van auto-updater... Zie andere fora. Ook uiteraard weer typisch MS :p.

System 1: Q6600 Asus P5N-E Geforce 8800 GTS 4 GB Ram 640 GB || System 2: imac early 2010 i7 2.93Ghz 4GB 27inch || mobile: macbook early 2007 2GHz 2GB/320GB * Sony P200 * Nokia 6230i/Nokia 6500/Nokia E52

• Bigg Balls
  • Laatst online: 29-01 13:20

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Kaspers,

Er is niks verplaatst en alles staat waar het hoort te staan. Ook zijn er geen scripts geinstalleerd oid dus het is gewoon vreemd.

Wat ik begrijp is dat vooral gebruikers van de surfspot versie dit hinder ondervinden (die hoeven ook geen key in te voeren trouwens)

Zelf heb ik contact met David Pelton hierover en ik wacht op zijn volgende 'oplossing'

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:43
Ik heb een standaard office 2008 pro pakket, niks geen speciale licentie o.i.d. en ik heb alles op de standaard locatie staan.
Al mijn collega's zitten overigens in hetzelfde schuitje: verse MBP's en dus een verse install van OSX en Office op default geinstalleerd. Allemaal met dezelfde problemen.
@Henry Tower: Die loop kan je evengoed "overkomen" als je een legale versie hebt.

Verwijderd

Ik heb hier Office 2008 Surfspot variant NL.
Voor mij zat de oplossing in eerst handmatig de nieuwe versie van AutoUpdater te installeren (Want die ziet de huidige AutoUpdater niet; waar is dat programma dan voor bedacht denk ik bij mezelf :? )

Ik heb eerst de Update 12.0.1 zinloos hier gedownload in dezelfde taal als mijn Office versie. Ik kreeg dezelfde fout als waar de TS mee begint: 'U kunt MS Office 2008 for mac 12.0.1 niet op dit volume installeren...geen versie gevonden....'
Toen heb ik via dezelfde site AutoUpdate 2.1.1 gedownload, geinstalleerd en gestart (Library/Application Support/Microsoft/MAU2.0/ - maar het is hetzelfde programma dat opent als dat je in Word in het menu "Controleren op Updates" klikt) Dit programma begon dezelfde update (12.0.1) weer te downloaden en installeren. Dit keer ging de installatie perfect. Misschien werkt het voor anderen ook. Succes!
ps. Als ik kies "Info over AutoUpdate" vertelt het venster mij dat het gaat om versie 2.2.0 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 11:24 ]

Verwijderd

Ik zit vast in die auto-updater,hoe geraalk ik daar van af?

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
licht in iedergaval niet alleen bij servespot verzie
ik heb de update van MS gekregen van 2008 (ja legaal gewoon via het kope nu oud en krijg nieuw)
en ook bij mij stuitert hij bij het updaten, als ik ander talen pak dan vind hij het ook niet goed, maar geen al te erge problemen zonder de updat dus wacht wel ff :-) update office toch handmatig :+

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Pagina: 1