Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cathedron

Pagina: 1
Acties:

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Topicstarter
Maakt er hier iemand gebruik van de ontwikkel Cathedron van Mattic?

Cathedron is een tool om snel via model driven development applicaties te maken. Je maakt een PIM model aan gebaseerd op informatie diagrammen (een soort van UML) en Catheron spuugt vertaald dat naar een PSM en spuugt een systeem compleet met standaard forms en database met tabellen uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.mattic.com/Content/Afbeeldingen/Cat_Structure_Modeler_and_Editor_Small.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.mattic.com/Content/Afbeeldingen/Cat_CIL_script_and_results_small.gif

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:47

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Maakt er hier iemand gebruik van de ontwikkel Cathedron van Mattic?
Vast wel. Maar heb je een specifieke vraag? Of heb je een doel voor ogen met dit topic want allen vragen "zijn er ook mensen die het gebruiken" is nogal mager, zeker voor een ervaringen topic.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Topicstarter
Het hele MDD is nieuwe voor mij. Tijdens mijn studie bij de OU zijn we net met Cathedron begonnen.

Ik ben vooral benieuwd of er hier mensen mee werken en wat hun ervaringen zijn.

Cathedron heeft nogal wat onhebbelijkheden zoals het niet laten zien van de multipliciteiten in de UML diagrammen. En als je een i vergeet aan te geven bij een attribuut, komt Cathedron niet met een (fout)melding, maar genereert hij automatisch een eigen primaire steutel met een generator.

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar