Ik heb mijn melding wat aangepast omdat mijn vorige topic wat non tweakse termen had.
Hallo mede tweakers.
Ik heb al enige tijd met mijn wat oudere pc'tje geheugen problemen met de eerste 64K.
Ik heb nog aardig lang kunnen door werken zonder dat hij echt slechter ging presteren, maar sinds een paar weken geleden ging het bijna niet meer (heel traag met schrijven naar het geheugen, bestanden werden niet goed weg geschreven etc) Dus vandaag maar even naar Alternate gegaan en 2 nieuwe RAM geheugens gekocht ''PC 3200, 400mhz 512MB per stuk'' van Kingston. Nu werkt de pc weer correct maar de 3 beep codes blijven nog steeds
. Ikdenk niet dat er met dit nieuwe RAM geheugen ook een 64K fout is maar ik kan niets anders vinden of er nog meer hardware problemen worden aan gegeven met 3 snelle beep codes. Het BIOS is van AMI.
Ik heb niet veel nuttige informatie gevonden met Google en helaas ook niet op Tweakers
Mijn moederbord is van Asus, type: A8V. De voltage is 1.5 volt.
aan de FSB heb ik niets veranderd.
In de BIOS en in het os word netjes 1GB gevonden en het geheugen in RAM slot #01 word ook beschreven.
Ik wil zeker weten dat het in orde is omdat het anders aan het mobo kan liggen.
WAlvast bedankt allemaal.
P.S. Ik sorry voor mijn dubbele post.
Hallo mede tweakers.
Ik heb al enige tijd met mijn wat oudere pc'tje geheugen problemen met de eerste 64K.
Ik heb nog aardig lang kunnen door werken zonder dat hij echt slechter ging presteren, maar sinds een paar weken geleden ging het bijna niet meer (heel traag met schrijven naar het geheugen, bestanden werden niet goed weg geschreven etc) Dus vandaag maar even naar Alternate gegaan en 2 nieuwe RAM geheugens gekocht ''PC 3200, 400mhz 512MB per stuk'' van Kingston. Nu werkt de pc weer correct maar de 3 beep codes blijven nog steeds
Ik heb niet veel nuttige informatie gevonden met Google en helaas ook niet op Tweakers
Mijn moederbord is van Asus, type: A8V. De voltage is 1.5 volt.
aan de FSB heb ik niets veranderd.
In de BIOS en in het os word netjes 1GB gevonden en het geheugen in RAM slot #01 word ook beschreven.
Ik wil zeker weten dat het in orde is omdat het anders aan het mobo kan liggen.
WAlvast bedankt allemaal.
P.S. Ik sorry voor mijn dubbele post.