vanuit ander (verkeerd) topic
Ik heb een probleem met het installeren van webmin op mijn servertje thuis. Ik krijg dus de volgende errors. :
Volgens de site van webmin moet je dan het volgende doen:
dit doe ik maar dan krijg ik deze error:
Hoe los ik dit op ? op google kan ik niet echt veel vinden.
linux is ubuntu-server
Ik heb een probleem met het installeren van webmin op mijn servertje thuis. Ik krijg dus de volgende errors. :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| dpkg: vereistenproblemen verhinderen de configuratie van webmin: webmin is afhankelijk van libauthen-pam-perl; maar: Pakket libauthen-pam-perl is niet geïnstalleerd. webmin is afhankelijk van libmd5-perl; maar: Pakket libmd5-perl is niet geïnstalleerd. dpkg: fout bij afhandelen van webmin (--install): vereistenproblemen - blijft ongeconfigureerd Fouten gevonden tijdens behandelen van: webmin |
Volgens de site van webmin moet je dan het volgende doen:
code:
1
| apt-get install perl libnet-ssleay-perl openssl libauthen-pam-perl libpam-runtime libio-pty-perl libmd5-perl |
dit doe ik maar dan krijg ik deze error:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| perl is reeds de nieuwste versie. libnet-ssleay-perl is reeds de nieuwste versie. openssl is reeds de nieuwste versie. Pakket libauthen-pam-perl is niet beschikbaar, hoewel er naar verwezen wordt door een ander pakket. Mogelijk betekent dit dat het pakket ontbreekt, verouderd is, of enkel beschikbaar is van een andere bron E: Pakket libauthen-pam-perl heeft geen installeerbare kandidaat |
Hoe los ik dit op ? op google kan ik niet echt veel vinden.
linux is ubuntu-server