Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Avid Media Composer] error 0x000001d wegens AMD platform? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een correcte installatie krijg ik bij het starten van de software de volgende foutmelding:

(0x000001d) kan de toepassing niet juist initialiseren

Dit is met een trailversie van Avid Media Composer (een software editing systeem).
Ik krijg de indruk dat dit een algemene melding is, waar niet echt uit gefilterd kan worden wat de oorzaak is. Heeft iemand deze melding eerder gezien?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Je kan waarschijnlijk beter zoeken op "The application failed to initialize properly". Maar deze melding zegt erg weinig, misschien dat in het fout rapport meer staat ...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Na wat research op de forums van de software lijkt het er op dat de software niet ondersteund wordt op AMD platforms. Er zijn workarounds maar dat is dan ieder voor zich.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan heeft de trial zijn werk goed gedaan en hoef je geen geld uit te geven :+ Dank voor de update.

offtopic:
Ik pas de topictitel even aan, de foutmelding '(0x000001d) kan de toepassing niet juist initialiseren' is erg generiek (en zeker in het Nederlands nietszeggend). En ja ik speel vals door de conclusies dan maar meten in de titel te zetten :P

Overigens is het een volgende keer zoals je merkt handig om even wat meer info te geven, dan alleen een generieke foutmelding. Er viel zo weinig te antwoorden door ons.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
thanks, zal ik in de toekomst doen. Bedankt voor de tip.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 12:08 ]