Progress Automatisering failliet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.351 views

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

ralphje

Hey, it's me!

Topicstarter
Vanwege het faillissement van Progress Automatisering heb ik dit topic gestart. Het nieuwsbericht van het faillissement staat op http://www.rtvoost.nl/nieuws/?id=83953.

Nu heb ik hier dus via iDeal vooruitbetaald, 800 euro. Welke stappen kan ik ondernemen? Ik heb iets gehoord over een verklaring van onvermogen. Waar kan ik dit aanvragen, en hoe gaat dat in zijn werk?

Geniet, maar surf met mate!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als ze echt failliet zijn zal je achter aan moeten sluiten in de vaak lange rij van schuldeisers. Vaak kom je dan als kleine consument met lege handen staat want schuldeisers als de Belastingdienst etc trekken aan het langste eind en krijgen als eerste hun geld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

ralphje

Hey, it's me!

Topicstarter
Maar hoe sluit ik aan in die rij ;)? Er is altijd een kans, en die moet je natuurlijk grijpen ;).

Geniet, maar surf met mate!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zoals bekend worden faillissements topics alleen geopend door de crew wanneer daarvoor concrete informatie is dat een shop daadwerkelijk failliet is. Aangezien dit er nu niet is (1 of ander vaag bericht van RTVoost kan ik nou niet concrete info noemen) zal de crew een topic openen waarin de gedupeerden met elkaar kunnen bespreken hoe sterk ze staan (mocht je echt al antwoorden erop willen weten, er zijn zat topics met de search functie te vinden op GoT hierover) :)

Dus sorry maar dit topic gaat dicht totdat we concrete faillisements informatie hebben (zoals bvb een KvK failliet-verklaring) :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Dit topic is gesloten.