Toon posts:

snelheid....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

vraag :

ik heb een PII met 64 MB ram ik wil er meer bij gaan kopen zo'n 128 ik denk en hoop dat mijn PC hiervan sneller wordt aangeizen er iets mis is. Sinds een tijdje loopt alles heel erg traag ik weet niet hoe het komt ik weet alleen wel dat ik een slechte PC heb en een beetje ben opgelicht volgens mij!..:-)....:-(

Wordt de PC echt sneller zoals games en mijn programm\a's opstarten etc. of helpt het niet echt veel?....

alvast bedankt!.....

Verwijderd

Overclocken en dan wat ram kopen, voor game helpt een 3dkaartje. Het probleem van de traagheid ligt waarschijnlijk in WINDOWS :(.

Verwijderd

In 99% van de gevallen is een PC langzaam omdat deze slecht geconfigureerd is. Onderhoud en management van je bestanden en programma's is essentieel voor een goed lopend systeem.
Met 64 Mb zit je aan de lage kant. Gezien de huidige prijzen is het erg verstandig 128 Mb erbij te kopen.

Beetje goedkoop om over oplichting te praten als je zelf je systeem niet op orde hebt. Als er iets met je PC niet in orde zou zijn zou je dat op een andere manier merken niet doordat deze langzamer wordt. Dat ligt echt aan jezelf. Zo schaar je je onder de helpdesk klanten van "ik weet er alles van, alleen ik begrijp het niet".

Verwijderd

Topicstarter
heb het gehoord ik wilde w2k schijnt beter te zijn dan dat win 98.....? maar daar heb ik meer ram voor nodig en ik heb em nu op 450 gezet maar durf niet verder te gaan ben bang dat ie kapot gaat.:-)

TNX!

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 17:11 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Overclocken en dan wat ram kopen, voor game helpt een 3dkaartje. Het probleem van de traagheid ligt waarschijnlijk in WINDOWS :(.
Als je al van management niets uitvoert, moet je zeker niet gaan overclocken. Daar schiet je geen reet mee op! Windows de schuld geven is natuurlijk de makkelijkste weg om je eigen onkunde uit te drukken.

Verwijderd

Ja en nee misschien is het een leuk idee om je schijf eens te formateren en koop en nog 64 bij heb je 128 meer als genoeg (vind ik)

Verwijderd

Nogmaals. als je de essentiele zaken van Windows 98 al niet onder de knie hebt, heb je niets in Win 2000 te zoeken. Windows 2000 zal tov Win 98 een P II alleen maar langzamer maken alhoewel een stuk stabieler.

Verwijderd

Topicstarter
hela hola!

:-)) ik weet inmiddels dat ik ben opgelicht die zaak waar ik alles heb aangeschaft is verdwenen met de noorderzon vlak nadat ik mijn PC kocht en mijn monitor was na een half jaar kapot en ik heb er een heel slecht ( is me vertelt hier) moederbord in zitten. Verder heb ik nooit gezegd of de indruk gewekt dat ik a\lles van computers weet maar het alleen niet begrijp!...:-))

Ik ben niet voor niks vanalles aan het vragen hiero he???.......:-))

maar ik zal zeker RAM gaan kopen SNASSSSS.....:-))

Verwijderd

Zo bedoel ik het ook niet. Pecies datgene wat jij nu zelf bevestigt, is waar ik je op wijs. So whats the problem?

Verwijderd

Topicstarter
tis al goed...:-)

en wie zegt dat ik niks van management uitvoer?.....:-))

laat maar!1....:-))

laat maar!...:-)).....................

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

doe dan meteen een nieuw mobo erbij

als dat et probleem is, zou ik dat meteen vervangen

probeer ook et bios te flashen

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 17:11 schreef sinterklaasrulez het volgende:
specs:PIII 1000 - VOODOO II 12 enz....
PIII 1000 - VOODOO II 12 Mb? :?

Verwijderd

Ja, als je Windows niet schoon hebt wordt het allemaal wat trager, dat klopt, maar 64 mb er bij prikken kan absoluut geen kwaad.

/me heeft makkelijk praten maar zit nog steeds met een PIII450 met 64 mb en een VoodooII 12MB, maar kan er iig goed op pacmannen!

Verwijderd

Topicstarter
.....

nu weer een echte vraag....

kan ik er 133 ram inzetten met oog op een nieuwe PC ik wil in deze computer niet meer zo veel poen steken........:-)

Verwijderd

Ik zou zeggen Koop een P3 Mobo

en dan wat ram maar install eerst ff Windows das wel zo makkenlijk waar schijnen lijk dat het dan al is op gelost 8-)

Maar Wat voor P2 heb je nu
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

Verwijderd

Topicstarter
heb een PII 350 die heb ik op 450 gezet met 64 MB 8,6 gieg...

Verwijderd

mm sorry maar ik zoek een 400 of 450 want ik heb er al en en heb deze dus nodig voor DUAL
Pagina: 1