Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258771

Topicstarter
ik heb een Sony tv 46D3500 waarin zowel een DVB-T als een DVB-C onvanger zit.

de system info is als volgt;
software versie 2.12.105
loader versie 0.15.9
signaal niveau is sterk
Pre RS:0 %s:0 UEC=0

ik gebruik een alphacrypt classic versie 1.4 firmware 3.12
loaderversion: euroboot V2.00c

Deze heb ik in Tilburg bij saturn gehaald (129 euro). Eerst hadden ze deze kaarten niet ik heb het daar toen aangekaart en verteld wat het was. De verkoper heeft toen zelf met @home gebeld. Daarna blijkt er een vertegenwoordiger namens of van @home met de desbetreffende alphacrypts in de winkel te zijn geweest! dus maw @home heeft deze kaarten (getest??) doorverkocht??!!!

Ik zit op de kabel bij @home en kan bijna alle digitale kanalen ontvangen. de kanalen die ik niet kan ontvangen worden dus ook door de tv niet gezien. Dat zijn denk ik dan de kanalen die boven de 369 MHz gebied zitten. Dit is dus een Sony probleem!
Ook heb ik een probleem met de HD kanalen ondanks dat ik een full HD tv heb!!!!!!!! of dat een @home, mascom, of Sony probleem is moet ik nog uitzoeken.

Dus volgens mij zijn er nu kaarten in omloop die goed functioneren en ook getest zijn.
_/-\o_
Groeten,
Roberto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Wat is precies je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Anoniem: 258771 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:32:
Ook heb ik een probleem met de HD kanalen ondanks dat ik een full HD tv heb!!!!!!!! of dat een @home, mascom, of Sony probleem is moet ik nog uitzoeken.
De D3500 heeft geen HD tuner(MPEG 4) in de TV.
Om de HD zenders te bekijken heb je dus (toch) een aparte HD decoder nodig.
Alleen de X3500 en W3000 serie van Sony hebben momenteel een HD tv-tuner aan boord.