Ik dacht dat het weer eens tijd werd voor het opschonen van de harde schijf. Dus ik startte schijfopruiming op via bureau accessoires en koos voor de C schijf (waar Vista opstaat). Hij vond behoorlijk wat, inclusief Windows foutrapporten. Een van die backups van windows foutrapporten betrof zelfs 2,5 GB. Ik vink alles aan (prullenbak, tijdelijke bestanden etc.), en laat het programma zijn werk doen.
Na een kwartier is het programma klaar en wat blijkt: hij heeft zowat alle programma's van mij C schijf afgegooid! Gelukkig heb ik mijn persoonlijke documenten op de E schijf staan, dus die zijn nog in tact.
Verder had ik wel nog 2 á 3 films op de C schijf staan, ook die zijn verwijdert.
Ook Start--> Mijn programma's is compleet leeg!
Vele windows programma's zijn verwijdert. Update opent niet meer, media player ook niet.
De Windows map is ook flink veel uit verwijderd.
Iemand enig idee wat hier fout is gegaan? Ik vind dit nogal een kwalijke zaak, aangezien het gewoon een programma van windows zelf is, dat ik al sinds Windows 98 gebruik. Dit moet toch niet kunnen?
En verder even tussendoor:
Kan ik Vista opnieuw installeren zonder dat mijn E partitie word leeggemaakt? Ik denk dat dat de enige oplossing is namelijk.
Ow trouwens, SP1 had ik nog niet geinstalleerd.
Na een kwartier is het programma klaar en wat blijkt: hij heeft zowat alle programma's van mij C schijf afgegooid! Gelukkig heb ik mijn persoonlijke documenten op de E schijf staan, dus die zijn nog in tact.
Verder had ik wel nog 2 á 3 films op de C schijf staan, ook die zijn verwijdert.
Ook Start--> Mijn programma's is compleet leeg!
Vele windows programma's zijn verwijdert. Update opent niet meer, media player ook niet.
De Windows map is ook flink veel uit verwijderd.
Iemand enig idee wat hier fout is gegaan? Ik vind dit nogal een kwalijke zaak, aangezien het gewoon een programma van windows zelf is, dat ik al sinds Windows 98 gebruik. Dit moet toch niet kunnen?
En verder even tussendoor:
Kan ik Vista opnieuw installeren zonder dat mijn E partitie word leeggemaakt? Ik denk dat dat de enige oplossing is namelijk.
Ow trouwens, SP1 had ik nog niet geinstalleerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Leauwie op 24-04-2008 14:47 ]