Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:15
Hallo,

Eigenlijk is de titel een beetje verkeerd, maar laat ik toch maar van wal steken. Ik heb een mobieltje met BlueTooth 2 en AD2P stereo technologie. Hier zoek ik een uitstekende headset voor. Alleen ik kan bijna niks vinden. Er moet geen microfoon op zitten. Kunnen jullie wat adviezen geven. Het mag een bedraadde of bluetooth headset zijn. Alvast bedankt,

Sef

PS: Mijn budget bedraagt ongeveer €40

[ Voor 5% gewijzigd door Joseph op 24-04-2008 14:14 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Bluetooth Stereo (A2DP) topic
Over bedraad is ook wel genoeg te vinden denk ik zo :)

Ohw, 40 euro. Dan weet ik niet of je een goede AD2P headset kunt vinden. Bij bedraad zou de Sennheiser HD-201 een goede moeten zijn voor 20 euro en ik weet zo niet echt betere tot de 40 euro.

En bedoel je niet gewoon een koptelefoon, want headset wordt meestal gebruikt voor koptelefoons+microfoon.

[ Voor 85% gewijzigd door Kixtart op 24-04-2008 14:21 ]

☻/
/▌
/ \

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
"Wat moet ik kopen"-topics doen we niet aan. We verwachten dat men voor zichzelf kan beslissen wat het beste is. Wij gaan hier niet voor jou uitzoeken wat jij moet kopen. Dat is een keuze die alleen jij kan maken.

Verder verwachten we toch wel iets meer inzet voordat je hier een topic opent. "Ik kan bijna niks vinden" is niet bepaald voldoende.

Dit topic is gesloten.