Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PHP/HTML/JS] Output naar popup?

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het makkelijk, misschien ook niet maar ik kan het niet vinden dus vandaar mijn vraag hier.

Ik heb een normale pagina (PHP en HTML) die output genereerd.. in plaats van deze op dezelfde pagina te laten verschijnen wil ik dat tonen in een popup. Deze popup staat waarschijnlijk al open dus komt de tekst bovenaan erbij. Als de popup nog niet open staat (omdat er nog geen tekst als output is geweest) moet de popup worden geopend.

Dit omdat ik een debug popup wil maken waar steeds tekst in moet komen als een handeling uitgevoerd is. De nieuwste tekst moet bovenaan komen.

Ik weet dat het kan want volgens mij gebruikt PHPmyAdmin dit ook, bijvoorbeeld bij het uitvoeren van queries via een popup...

The big question, hoe krijg ik dit voor elkaar?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 13:43 ]

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 23:16

TeeDee

CQB 241

window.opener?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat heb je zelf al geprobeerd? :?

Je zou bijvoorbeeld de broncode van phpMyAdmin kunnen bekijken om uit te zoeken hoe zij het gedaan hebben.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Topicstarter
Gonadan schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:56:
Wat heb je zelf al geprobeerd? :?

Je zou bijvoorbeeld de broncode van phpMyAdmin kunnen bekijken om uit te zoeken hoe zij het gedaan hebben.
Dat zou kunnen maar daar ga ik het waarschijnlijk moeilijk in vinden...

Altijd zoveel bullshit hier op tweakers, de eerste vijf reply's kan je wel overslaan want daar kunnen julie toch niets anders schrijven dan "Wat heb je zelf gedaan" of "Google"... als je niets nuttigs te melden hebt, please ga jezelf vervelen...

window.opener is ongeveer wat ik zoek, thx!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:50

Tjark

DON'T PANIC

pfff wat een toontje... die 'bullshit' is om te voorkomen dat mensen maar hier komen om hun luie vragen te stellen, daarvoor ga je maar naar 't computeridee-forum...

*insert signature here

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 14:45
En wat nou als iemand hier 5 minuten van z'n tijd "verprutst" omdat ie een verhaal neerzet, maar wat blijkt nu...jij hebt dat al geprobeerd? Dan verneuk jij die ander z'n tijd. Door compleet te zijn over wat je hebt gedaan voorkom je dat en tevens blijft het jouw probleem, de mensen hier zijn er slechts om te helpen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:08

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:02:
[...]

Dat zou kunnen maar daar ga ik het waarschijnlijk moeilijk in vinden...

Altijd zoveel bullshit hier op tweakers, de eerste vijf reply's kan je wel overslaan want daar kunnen julie toch niets anders schrijven dan "Wat heb je zelf gedaan" of "Google"... als je niets nuttigs te melden hebt, please ga jezelf vervelen...

window.opener is ongeveer wat ik zoek, thx!
De laatste reply (deze) kun je ook overslaan, ik zeg toch niet iets wat je wil horen en ik kauw je ook geen script voor.

Je kunt de adviezen ook ter harte nemen en er wat mee doen. Je beschrijft nu een systeem zonder ook maar 1 regel code te laten zien. En nu moeten wij dit schrijven? Het zou mooi zijn als je al een opzet had en daar wat input over wilde. Op deze manier is het gewoon een scriptrequest, en die willen we hier niet: Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.