Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Flash AS3] Microphone instellingen (bitrate, codec, etc)

Pagina: 1
Acties:

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10 15:49
Inleiding
Via een Flash applicatie (stand-alone) wordt er verbinding gemaakt met een Flash Media Server (FMS). De Flash applicatie streamt audio die via het Microphone object geregistreerd wordt. Dit werkt prima.

Flash Media Encoder 2
Flash Media Encoder 2 is een applicatie om een stream naar de FMS te sturen, en dient o.a. als testmiddel bij het ontwikkelen van Flash applicaties welke gebruik maken van de FMS. Deze software bevat opties om onder andere de bitrate en encoding in te stellen.

Probleem
Graag zou ik audio-gerelateerde instellingen in mijn Flash applicatie ook doen voor de audio die beschikbaar komt via het Microphone object, echter lijkt dit onmogelijk. Wel is er een soundTransform property welke een instance van het SoundTransform object bevat, echter is dit alleen beschikbaar voor audio in de zgn. "loopback" modus (dat wil zeggen dat de gebruiker zijn/haar eigen audio te horen krijgt). Dit is niet wenselijk in deze applicatie.

Wat ik probeer te bereiken is dus het instellen van een aantal parameters waardoor ik de audio-stream kan optimaliseren. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? :)

Bla