Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Xp] IE ver 6. Storing bij de belastingdienst

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 09:35

blade181

Cra-cra-cracker?

Topicstarter
Als ik naar de website van de belastingdienst ga en click op het kopje inloggen voor ondernemers, dan word ik geleid naar een beveiligde website https://mijn.belastingdienst.nl/Webdiensten

Hierbij krijg ik bijna constant een melding dat de pagina niet weergegeven kan worden. Heel af en toe kom ik er door, maar dan is het weer traag en reageert die niet. Is dat bij andere mensen bij andere providers ook zo of ligt het probleem waarschijnlijk bij ons?

Another white boy in this movie? Damn!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Ik krijg hetzelfde

code:
1
2
3
4
Unable to connect
  Firefox can't establish a connection to the server at mijn.belastingdienst.nl.

etc

dus overbelast : (

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 09:35

blade181

Cra-cra-cracker?

Topicstarter
Net zoals vorige maand dus, toen waren de servers ook al overbelast, ondernemers willen altijd op het laatste moment aangifte doen :(

Another white boy in this movie? Damn!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

en als een site overbelast is, heeft een topic op GoT weinig nut; gewoon een kwestie van afwachten totdat hij het weer doet dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.