Welke laptop kan ik het beste kopen? Budget: 500-600 euro

Pagina: 1
Acties:

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-01 20:44
Ik wouw graag een laptop gaan kopen van normale pc's weet ik zat maar niks over laptops en omdat alle onderdelen natuurlijk anders zijn wouw ik wat reacties van juillie hier horen wat jullie mij aanraden.

Waar de laptop aan moet voldoen:

*Nou hij is voor school daar ken een pentuim 3 al wat aan doen

*Vakantie en dan avonds ff lekker te interneten

*Gaming en daar zit ik vooral mee want ik had gekeken en het beviel me nou niet zo hoe zware games er op konden bleken er bijna 0 te zijn maar lichte spellen werken weer wel dan.

na veel zoeken en kijken kom ik neer op deze laptop: (Acer TravelMate 7520-401G16Mi)
Legitieme Windows Vista® Home Premium, AMD Mobile Turion™ 64 X2 Dual-Core processor TL58 (1.9GHz), Microsoft® Office Ready 2007 (trial version), 17TFT WXGA+ CrystalBrite, 1024MB DDR II RAM (2x 512), 160GB HDD (5400rpm), Super Multi DVD-RW Do

foto: Afbeeldingslocatie: http://www.acode.fi/images/tm_7520_0708_e42.jpg

kost 571 euro opzich lijkt deze ding zeker wel ok voor lichte spellen en voor school maar spellen als UT 3 gaan er niet op werken zeker?

maar vooral mijn vraag is nu is deze laptop ok om te kopen? en welke laptops wel goede merken en die er ook redelijk uit zien voor zwaardere games op ken spelen? zoals UT 3

en ik denk vooral aanbiedingen in de gate houden? ik koop hem pas over 2 maanden maar ik heb juillie tweakers een hoop infomatie gegeven ik hoop dat de expert hier me wat antwoorden ken geven.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoi!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-01 20:44
Oh dus je mag helemaal niet meer vragen hier wat is het beste om te kopen? :S nouja sorry dan maar ken iemand dan wel vriendelijk neerzette waar ik dat wel ken vragen? aangezien soms mensen weleens arparte dingen willen aanschaffen en persoonlijke infomatie willen als ze iets willen kopen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

steamon schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:45:
Oh dus je mag helemaal niet meer vragen hier wat is het beste om te kopen? :S
Dat klopt. Er zijn heel wat ervaringen topics en reviews te vinden, daarmee kun je al zat informatie vinden om je keuze te maken. Daarnaast hebben we natuurlijk ook de notebook BBG: [BBG] Studenten notebook zomer 2007 (is wel een paar maanden oud, maar het principe geld nog steeds natuurlijk).

Wil je het gewoon vragen, kijk dan eens op beginnersweb.nl oid.

[ Voor 19% gewijzigd door TERW_DAN op 24-04-2008 12:09 ]