Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Er is op dit forum al uitgebreid gesproken over ervaringen met banken voor (startende) ondernemers. Nu ben ik zelf ook nog zoekende, maar ik vind opvallend weinig ervaringen met Bizner. Terwijl er volgens hun radiocampagne afgelopen jaar meer dan 10.000 startende ondernemers voor Bizner hebben gekozen...

Iemand een idee? Een ervaring? Een advies?

Als ik Bizner.nl zo bekijk, lijkt het allemaal best de moeite waard...

Vast bedankt voor je reactie.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Ik ben er zeer trevreden over en mede-ondernemers die ik ken ook...

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:17

ralpje

Deugpopje

* ralpje ook zeer tevreden is. Maar wat wil je weten? Dit wordt een beetje een opsomtopic, zo.

[ Voor 24% gewijzigd door ralpje op 24-04-2008 14:31 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Misschien interessant om te weten dat Bizner onderdeel is van de Rabobank. Op Higherlevel zijn wat ervaringen. Maar wat wil je precies weten?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties. Wat ik wilde weten, is of deze bank goed bevalt, wat de (werkelijke) voordelen zijn ten opzichte van bijvoorbeeld de Rabobank. Op diverse forums zijn van alle banken voor- en nadelen te lezen, maar nooit over Bizner!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Op Bizner staat een vergelijk.

LinkedIn WoT Cash Converter

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-10 10:25
Bizner doet niet aan incasso contracten. Misschien niet direct van belang voor iedere ondernemer, maar die info kwam voor mijn vrouw iets te laat... wij dachten dat dat wel vrij standaard zou moeten zijn voor een bank voor ondernemers. Niet dus. Zijn ze ook niet heel duidelijk over.

En check ook deze site ff: Niet de bank voor ondernemers

[ Voor 12% gewijzigd door martin2005 op 24-04-2008 22:32 ]

Pagina: 1