Ik heb een Matrox Parhelia APVe videokaart in een testsysteem van me zitten. Ik gebruik de composite TV out (dit is noodzakelijk voor het principe waarvoor wij het gebruiken). Op dit systeem speel ik grote hoeveelheden ruwe AVI's af (zo'n 10 GB). Na verloop van tijd begint het beeld te schokken. Er worden frames overgeslagen. Ik heb dit probleem 3 maand geleden al bij Matrox neergelegd en na veel over en weer mailen is er nog steeds geen oplossing. Uiteraard heb ik getest of het lag aan de videoplayer (VLC, Media Player Classic, GOM player) en aan de AVI's maar dat lost het allemaal niet op. Ik heb inmiddels van iemand anders begrepen dat bij een grote hoeveelheid MPEG's het ook mis schijnt te gaan. Wat nog gekker is, is als ik taakbeheer opstart dat het dan weer even goed lijkt te lopen. Dat doet mij vermoeden dat er ergens in de geheugen sfeer iets niet goed gaat.
Graag zou ik willen weten of er meerdere mensen zijn met dit probleem en of het op te lossen is.
Ultraman: Kleine titelfix
Graag zou ik willen weten of er meerdere mensen zijn met dit probleem en of het op te lossen is.
Ultraman: Kleine titelfix
[ Voor 1% gewijzigd door Ultraman op 24-04-2008 21:58 ]