[KPN] Wat kan/mag de monteur doen?

Pagina: 1
Acties:

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Topicstarter
hoi,

vraagje ; heb ADSL besteld voor mijn ouders.
Ik dacht, dat sluiten wel zelf wel aan, maar nu blijkt dat er geen aansluiting voor de router is (elektriciteit dus) ... als je een monteur bestelt, kan die dat ook regelen ?

Verwijderd

Een elektromonteur wel maar de ADSL-monteur denk ik niet.

Zie bv. http://www.planet.nl/planet/show/id=1639242 geen woord daarover (zosnel ik er overheen keek).

Even bellen ?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 09:45 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 15:17

lier

MikroTik nerd

Klinkt een beetje als een automonteur vragen of hij een garage mag/kan bouwen...

Wat wil je eigenlijk weten...?
Oftewel, wat is exact de vraag die je wil stellen...?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

En een contactdoos is geen oplossing?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Topicstarter
De vraag is ; kan of mag de monteur behalve de ISRA doos aanpassen en de router plaatsen ook even een stopcontact in de meterkast zetten voor de benodigde stroom ?
Toen ik destijds een telefooncentrale (Homevox) in de meterkast liet plaatsen, heeft de monteur ook even een stopcontactje geplaatst.

Lijkt me iets dat wel vaker zal gebeuren, er zit niet altijd standaard een stopcontact in je meterkast ... de dames op de Helpdesk van KPN konden het me ook niet vertellen.

Verwijderd

Officieel doet een KPN monteur dit niet. Misschien als de monteur in een hele goede bui is..
Pagina: 1