Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adobe premier elements 2.0 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede morgen,

Ik zit met het volgende probleem, met het programma adobe premiere elements 2.0 heb ik een film gemonteerd waarbij ik meerdere clips achter elkaar heb staan.

Wanneer ik het programma laat renderen en de film op dvd laat branden zie ik wanneer ik de dvd bekijk dat er tussen de overgangen van de éne clip naar de andere steeds een fractie van een clip daarvoor verschijnt, kortom om het beeld verspringt niet netjes naar de volgende clip.

Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing voor, dan hoor ik het héél graag!

Alvast onwijs bedankt.
Gr. James

• Goscinny
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:03
Misschien laat de DVD precies zien wat er op de timeline staat. Als je een clip achter een andere clip plaatst, wil het wel eens voorkomen dat de clip een stukje over de al aanwezige clip heen gaat. Hierdoor wordt er een klein stukje van de al aanwezige clip gecut en op het einde van de twee clips gezet. Zoom op de timeline eens scherp in tussen de overgang van twee clips.

[ Voor 17% gewijzigd door Goscinny op 24-04-2008 08:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de (snelle) reactie, ik heb even gekeken en zag dat bij elke clip een klein stukje van de vorige clip zit, dit zal waarschijnlijk aan de camera liggen, nu loopt alles prima.

Nogmaals bedankt.

Gr. James