zo ff de aandacht getrokken
)
Ik heb laatsts een Filips brander gekocht dus. De PCRW804. Ik helemaal blij dat ik nu ook 8 speed kan branden. Maar het probleem is dat hij ELK Cdeetje dat hij brand doet hij net zo lang over als dat je op 2 speed brand! Net weeer een cd gebrand van 77:08 minuten lang. Daar doet hij 41:12 over!
Ik heb gewoon de nieuwste versie van nero (5.0), hij ondersteunt hem gewoon. Ook andere programma's, zoals CDRwin helpen niet. Ik heb de CdWriter nog anders aangesloten, met de kabels, werkt ook niet.
Heeft er iemand een oplossing????? Of heeft iemand ook deze brander met hetzelfde probleem?
ps: Aan de brander zelf ligt het niet, want ik heb een andere (zelfde) van de winkel gekregen en het probleem is nog steeds niet verholpen.
)Ik heb laatsts een Filips brander gekocht dus. De PCRW804. Ik helemaal blij dat ik nu ook 8 speed kan branden. Maar het probleem is dat hij ELK Cdeetje dat hij brand doet hij net zo lang over als dat je op 2 speed brand! Net weeer een cd gebrand van 77:08 minuten lang. Daar doet hij 41:12 over!
Ik heb gewoon de nieuwste versie van nero (5.0), hij ondersteunt hem gewoon. Ook andere programma's, zoals CDRwin helpen niet. Ik heb de CdWriter nog anders aangesloten, met de kabels, werkt ook niet.
Heeft er iemand een oplossing????? Of heeft iemand ook deze brander met hetzelfde probleem?
ps: Aan de brander zelf ligt het niet, want ik heb een andere (zelfde) van de winkel gekregen en het probleem is nog steeds niet verholpen.

)))