Ahja, nu kunnen we wat verder; als een garagist jou vraagt: en voor welk soort auto moet ik die onderdelen bestellen. Dan zeg jij toch ook niet "oh gewoon een Volkswagen", neen dan zeg je "een VW Polo of Beetle"
Ja ik kan wel meerdere apparaten erop aansluiten zoals mijn xbox 360 heb ik er ook op aangesloten werkt perfect.
Dan hang je daar met een UTP je AP op dat je gaat bijkopen...
Hoe doe je dat precies met dat encryptie dan?

Instellen in de configuratiepagina van de router.
offtopic:
Jongens, eigenlijk mag hij nu wel wat meer zoeken imo (no offense to the TS), maar laat 'm nu zelf ook wat zoeken, met google "wifi encryption" kan je al heel wat vinden, en ikheb ook niet "altijd" alles met de paplepel hier ingegoten gekregen...
@TS: Nu moet je imo dus zelf wat op zoek gaan, je bent vrij nieuw op het gebied van netwerken, het is een beetje moeilijk om alles hier van naadje tot draadje uit te gaan leggen aan iemand die niet weet hoe je een bepaald netwerkapparaat met een ander "verbindt"... . Hier op GoT zien we de mensen die hier komen als personen die toch een beetje praktisch en technisch zijn ingesteld en toch al de wel heel kleine basis al kennen...
[
Voor 18% gewijzigd door
HyperBart op 24-04-2008 14:42
]