De volgende zin in "Microsoft stopt met uitgifte drm-licenties MSN Music" hoort volgens mij niet thuis op de professionele site die T.net graag wil zijn:
Ten tweede is de verwijzing onnodig, het al dan niet af zijn van MS Windows Vista heeft niets te maken met MSN Music DRM.
Als laatste punt, het lijkt wel een beetje op Vista bashen door te pas en te onpas naar dat artikel te verwijzen. Als dit in een van de reacties had gestaan was het zo naar de kelder gegooid vanwege Offtopic.
Allereerst moest ik 3 keer lezen voordat ik begreep wat er stond, de zin wordt erg rommelig van een halve quote die ook nog eens een link is.Dit betekent echter wel dat de muzieknummers niet meer afgespeeld kunnen worden als een gebruiker na 31 augustus besluit tot een nieuwe installatie van Windows XP of een overstap naar de 'werk-in-uitvoering'-opvolger.
Ten tweede is de verwijzing onnodig, het al dan niet af zijn van MS Windows Vista heeft niets te maken met MSN Music DRM.
Als laatste punt, het lijkt wel een beetje op Vista bashen door te pas en te onpas naar dat artikel te verwijzen. Als dit in een van de reacties had gestaan was het zo naar de kelder gegooid vanwege Offtopic.
[ Voor 12% gewijzigd door Jorrit op 24-04-2008 00:34 ]