Woordkeus in "MS stopt met uitgifte drm-licenties MSN Music"

Pagina: 1
Acties:

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-02 09:09
De volgende zin in "Microsoft stopt met uitgifte drm-licenties MSN Music" hoort volgens mij niet thuis op de professionele site die T.net graag wil zijn:
Dit betekent echter wel dat de muzieknummers niet meer afgespeeld kunnen worden als een gebruiker na 31 augustus besluit tot een nieuwe installatie van Windows XP of een overstap naar de 'werk-in-uitvoering'-opvolger.
Allereerst moest ik 3 keer lezen voordat ik begreep wat er stond, de zin wordt erg rommelig van een halve quote die ook nog eens een link is.
Ten tweede is de verwijzing onnodig, het al dan niet af zijn van MS Windows Vista heeft niets te maken met MSN Music DRM.
Als laatste punt, het lijkt wel een beetje op Vista bashen door te pas en te onpas naar dat artikel te verwijzen. Als dit in een van de reacties had gestaan was het zo naar de kelder gegooid vanwege Offtopic.

[ Voor 12% gewijzigd door Jorrit op 24-04-2008 00:34 ]

Verwijderd

J.J.K. schreef op donderdag 24 april 2008 @ 00:25:
De volgende zin in "Microsoft stopt met uitgifte drm-licenties MSN Music" hoort volgens mij niet thuis op de professionele site die T.net graag wil zijn:

[...]

Allereerst moest ik 3 keer lezen voordat ik begreep wat er stond, de zin wordt erg rommelig van een halve quote die ook nog eens een link is.
Ten tweede is de verwijzing onnodig, het al dan niet af zijn van MS Windows Vista heeft niets te maken met MSN Music DRM.
Als laatste punt, het lijkt wel een beetje op Vista bashen door te pas en te onpas naar dat artikel te verwijzen. Als dit in een van de reacties had gestaan was het zo naar de kelder gegooid vanwege Offtopic.
Mwah. Ik begrijp je punt, maar in dit geval gaat het niet op: het is feitelijk juist (Ballmer heeft het zelf gezegd). Het is hier dus geen subjectieve implicering over Vista van de nieuwsposter. En het speelde recent. Dus waar maak je dan druk over.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 13:37 ]