Toon posts:

Verkeerd spel in de doos

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers, ik weet niet of dit het goede forum gedeelte is maar ik ga het gewoon proberen:
ik zag final fantasy tactics voor de psp liggen dus dacht, hee die schaf ik aan.
thuis gekomen ga ik na het eten even spelen, althans dat dacht ik.
bij het openen van de doos blijkt er een ander spel in te zitten namelijk smash court tennis 3.
heeft een van jullie ervaring met hoe nu te handelen? ik heb het spel bij free recordshop gekocht. en heb de bon etc ook nog.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, wat dacht je van teruggaan naar de winkel en ruilen? Een topic op GoT gaat het probleem niet voor je oplossen. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:32
Een werknemer van de FRS heeft gewoon het verkeerde spel in het doosje gedaan. Ik zou gewoon terug gaan en de situatie uitleggen, 90% kans dat ze je het goede spel meegeven.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Topicstarter
naja dank je wel voor snelle reply, ik hoop niet dat ze al te moeilijk gaan doen :)

Verwijderd

dat je hiervoor een topic opent 8)7. Wat had je verwacht dat je anders zou moeten doen?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier kunnen wij niks aan doen natuurlijk, gewoon even teruggaan en ruilen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.