Hallo,
Ik heb een defecte Mio uit elkaar gehaald en vraag me af of ik het schermpje op een PC kan aansluiten (als tweede mini monitor ofzo, of misschien voor foto's, dat laat ik nog even terzijde).
Ik weet niet eens of het wel kan, dat is eigenlijk mijn eerste vraag...
En daarna, ik heb een tweetal foto's genomen van de aansluiting, misschien dat dat belangrijk is om te weten, zo niet, wat dan wel?

Ik wil graag vooral tips hoe ik dit kan aanpakken, en of het uberhaupt haalbaar is!
Alvast bedankt voor je reactie,
Angelo
Ik heb een defecte Mio uit elkaar gehaald en vraag me af of ik het schermpje op een PC kan aansluiten (als tweede mini monitor ofzo, of misschien voor foto's, dat laat ik nog even terzijde).
Ik weet niet eens of het wel kan, dat is eigenlijk mijn eerste vraag...
En daarna, ik heb een tweetal foto's genomen van de aansluiting, misschien dat dat belangrijk is om te weten, zo niet, wat dan wel?

Ik wil graag vooral tips hoe ik dit kan aanpakken, en of het uberhaupt haalbaar is!
Alvast bedankt voor je reactie,
Angelo
[ Voor 0% gewijzigd door semicon op 24-04-2008 00:00 . Reden: ik heb het schermpje los inmiddels, vraag me nu gewoon af hoe ik erachter kom of het mogelijk is die aders te verbinden met een Svideo of VGA aansluiting oid zodat hij als externe monitor aan kan ]