[Klacht] Advertentie

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
V&A aangeboden: Q6600 4Ghz 1.384V (4185Mhz max op 1.384V)

In deze add beschrijft Prodigys een Q6600 die op zeer laag voltage zeer hoge snelheden haalt. Ik ken hem vrij persoonlijk, maar dit gedrag wat hij vertoont irriteert mij mateloos. De reden? Deze advertentie is nu al voor de derde keer online.

Add 1 is afgebroken omdat hij volgens Prodigys ineens op Vervallen stond. O...kee... shit happens :S
Add 2: de veiling is onlangs afgelopen. Eindbedrag is voor mij onbekend, maar het was hóóg.
Add 3: nu online met een nieuwe veiling, die nóg eens enkele weken gaat duren :/ .

Het startbedrag is al enkele malen omhooggegaan. Dhr. Prodigys is overduidelijk bezig met advertentiemelken, ik meen mij een startbedrag in add 1 te herinneren van 190 euro, nu zitten we al op 250 (ter jullie info, een nieuwe Quad haal je voor 160 euro). Dit gedrag is behalve tegen de regels ook ZEER storend ;( . Ik maak deze thread, niet omdat ik er al melding van heb gemaakt en het dubbel wil doen, maar om de rest van GoT ook de foute kant van veilen te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Is al gemeld aan hem :)

Maar het is in principe niet tegen de regels, omdat hij netjes niet binnen een week de advertentie herpost. Na een tijdje wordt het wel storend en wordt het vanzelf wel gezien door iemand van de crew. Deze tread om iedereen te laten zien wat de foute kant van veilen is lijkt me daarom ook een beetje overdreven, want het wordt eigenlijk altijd wel gezien en dit kan sowieso gemeld worden in het meldpunt.

[ Voor 89% gewijzigd door Kixtart op 24-04-2008 00:10 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is inderdaad actie ondernomen, en het lijkt me niet zinvol iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Dat het gedrag niet netjes gevonden wordt kan ik begrijpen, maar het is in basis toegestaan een advertentie na een week te herplaatsen.

Dit is echter met het oog op advertenties die niet tot een koop/verkoop hebben geleid, en daarom is nu besloten de adverteerder te verzoeken te stoppen met deze wijze van gebruik van V&A.
Omdat er al actie is ondernomen, en er verder slechts de mogelijkheid overblijft te schandpalen, doe ik dit topic op slot :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 12:13 ]

Dit topic is gesloten.