Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Firefox] - Cookies worden niet onthouden & andere zut

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Ik ben al vrij lang een tevreden gebruiker van Firefox, maar recentelijk willen bij een aantal sites de cookies niet opgeslagen worden. Bij een "aantal sites". Bij GoT levert het opslaan van het koekje geen probleem op.

Bij de optie \extra\opties staat het vinkje aan bij "cookies accepteren" totdat ze verlopen en er zijn geen uitzonderingen.

Firewall software heb ik niet draaien, behalve de standaard firewall van Windows en verder gebruik ik AVG anti-virus free edition en Ad-Muncher.

Tevens zie ik ook geen downloadproces meer. Als ik een bestand download van internet dan zie ik enkel een leeg downloadbeheerscherm. Ook hier in de opties staat dat de downloadbeheer weergegeven moet worden, en dat deze alle downloads plaatst op de F-schijf (welke bij mij de download partitie is). De bestanden worden overigens wel naar die partitie gedownload, maar ik zie totaal geen voortgang.
Ook als ik een torrent file download wordt deze niet automatisch geopend door uTorrent.

Overige gegevens:
- Windows XP Pro UK SP3.
- Firefox 2.0.0.14
- Add-ons : Dom Inspector 1.8.1.14, FlashBlock 1.5.5, FoxGame 1.4.18 en Talkback 2.0.0.11

Mijn YouTube Channel

• Snowwie
Niemand met dezelfde problemen of mogelijk een oplossing voor dit probleem?

Ik kan ook Firefox opnieuw gaan installeren, maar dan ben ik bang dat ik problemen krijg met m'n links, dat heb ik bij m'n vaders' pc ook al gehad. Firefox deinstalleren, opnieuw installeren en alle linkjes in de quick launch werkten niet meer.

Mijn YouTube Channel

• Snowwie
Geen enkele tweaker met een beetje Firefox ervaring?

Ik vermoed overigens dat de meest recente update van Firefox wel eens debet kan zijn aan deze problemen, zeker weten doe ik het echter niet. Affijn, ik zal niet verder vragen anders word ik straks nog beschuldigd van het houden van monoloogjes met mezelf.. :P

maar als iemand iets weet of suggesties heeft, hoor ik het graag

Mijn YouTube Channel

• jota
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je een nieuwe profiel aanmaakt en daarmee test.
Sluit Firefox volledig af (selecteer File > Exit in het menu).
Selecteer Start > Uitvoeren... van het Windows Startmenu.
Voer het volledige pad van Firefox in, voorzien van aanhalingstekens en tik dan de -p switch, b.v.:
"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -P (hoofdlettergevoelig onder Linux)

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Misschien is het iets van de laatste update? Ik heb het ook een tijdje nu. Nooit aan de cookies geweest verder. Mijn man ook niet.

Dat nieuwe profiel aanmaken zint me niet zo. Kan ik van alles weer opnieuw gaan instellen. Heb ook nog niet van TS gehoord of het werkte bij hem.

Weet iemand een andere oplossing?

[ Voor 41% gewijzigd door Xochiquetzal op 04-06-2008 07:04 ]

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Heb nieuw profiel aangemaakt, zoals hierboven beschreven.
Heb toen uiteraard eerst weer overal opnieuw in moeten loggen.
Maar ik moet dus nog steeds de daaropvolgende keren opnieuw inloggen! Oplossing werkt dus niet.

Iemand andere suggesties?

-WINXPSP2
-FF2.0.0.14
-geen add-ons

[ Voor 7% gewijzigd door Xochiquetzal op 10-06-2008 07:33 ]

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Verwijderd

Ik weet niet of hier ooit een oplossing is voor gevonden, maar ik zit nu al een tijdje met hetzlefde probleem. Op bepaalde sites die ik dagelijks bezocht en die mijn logingegevens "herinnerden", moet ik nu telkens opnieuw inloggen, terwijl hij wel mijn loginnaam en paswoord herinnert.
Cookie settings staan dus op "tot ze vervallen", heb al geprobeerd met alle privégegevsn op te ruimen en opnieuw op te starten, maar geen succes.
Iemand?

Verwijderd

Over welke websites gaat het eigenlijk? Dan zouden andere Tweakers het kunnen testen :P

Het hoeft trouwens niet noodzakelijk een Firefox probleem te zijn, zo moet ik op Facebook bijvoorbeeld ook regelmatig terug inloggen wanneer ik op men laptop heb ingelogd, ook al staat er 'onthouden / herinneren' ... bepaalde websites laten het gewoon niet toe van 2 sessies te hebben of zetten een kortere verval termijn op hun cookies voor de veiligheid waardoor je regelmatig opnieuw moet inloggen ...

• Snowwie
Dit is al meer dan een jaar geleden, het probleem speelt al niet meer. Tenminste niet bij mij. :)

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1