Hosting [details inside ;)]

Pagina: 1
Acties:

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:45
Ok, weet iemand van jullie een goede betrouwbare en snelle host die dit allemaal heeft:

- 50mb (of meer) ruimte
- 5gb transfer / maand
- ASP en PHP support
- 3 (of meer) POP3 mailboxen
- unlimited e-mail forwarding
- FTP toegang
- maandelijkse kosten niet meer dan $10
- bij voorkeur host uit USA (wordt engelstalige site)

Ik zag op Blue Zebra Hosting wel wat moois staan (plan A).
Hebben jullie nog ervaringen die jullie willen delen met mij, ga je gang. :)

Ik heb al gezocht op inet en GoT maar ik zie door de hosts mijn ideale host niet meer..

Verwijderd

Dat 'Unlimited Data Transfer' staat me nu zo aan. In de praktijk zou echte onbeperkte data veel meer kosten.

Ook dit staat me niet zo aan. Als het een proffesioneel bedrijf is waarom doen ze dit dan via een andere site.

Het zou mijn keus dus niet zij. :)

• Daan
Mja goed punt :)
Heb ik er nog één: www.zenithtech.com
Daar zit ik nu bij met mijn website en bevalt me tot nu toe goed (zit er nu 1 jaar bij). Ik krijg binnen 30min antwoord op mijn emails dus dat zit volgens mij wel goed daar.

Dit pakketje leek me dan ook wel interessant voor de nieuwe site:
http://www.zenithtech.com/hosting.php?os=nt&pck=gold&SID=aefbbd45872849f09fec53ae0066b229

• Daan
Verder niemand wat te melden :?

Verwijderd

Unlimited ? waarom niet ...
Maar daar betaal je wel big bucks voor.

Een simpele NT4 of Win2000 hosting van 35MB met wat email aliases kost toch hier ook niet meer zoveel, ik host wat pagina's in Belgie maar de servers staan in Amsterdam, voor 16 gulden de maand heb je er al eentje.

Kijk hier maar eens http://www.masset.be

• Daan
Ja ok, unlimited is wat overdreven dan.

Maar ik denk dat ik zo'n 5gb/mnd toch wel nodig heb. Hoe reken je dat nou precies uit eigenlijk? Totale grootte van je site in kb's en dan maal het aantal verwachtte bezoekers p/mnd?

En wat vinden jullie van die ZenithTech? $25/quarter is niet echt duur voor 100mb ruimte toch?

• WAcKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08-2023
www.phpwebhosting.com , dat is unmetered (zeggen ze, als je er ECHT veel data doorpompt merken ze dat natuurlijk wel en gaan ze kijken wie dat doet) en unlimited dataverkeer, email, storage etc. Ik zit er ook en kost $9,95, nu voornamelijk voor de email alleen :]
Pagina: 1