[CoD4] Rank wordt gereset (update)

Pagina: 1
Acties:

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Momenteel speel ik nog met een gekraakte versie van CoD4, maar ik zou me de originele willen aanschaffen. Bij de multiplayer heb ik echter het probleem dat wanneer ik CoD4 afsluit en later terug opstart, al mijn experience weg is.

Zou dit kunnen komen doordat ik nog met een gekraakt versie speel of zou dit aan mijn pc zelf liggen. Ik zou hem willen kopen om de multiplayer te kunnen spelen maar als dit met de originele versie ook zo is, is dat een beetje weggesmeten geld.
Anders moet ik elke keer met rank 1 spelen :| .

Ik heb (mede doordat TheZeroorez zo sympathiek was om mijn topic te sluiten) de originele versie gekocht en ik zit momenteel nog steeds met het probleem dat mijn rank regelmatig terugzakt. Na de eerste keer gamen zat ik op rank 11, volgende keer opstarten mocht ik terug beginnen bij rank 5. Nu is dit allemaal niet rampzalig maar het is wel frustrerend (zeker omdat ik nu weer met die M16 moet schieten).

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik wil je best nog een slotje geven hoor, als je zulke lieve topicstarts maakt...

@onder: OK dan :P

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 23-04-2008 20:10 ]

• Jegapia
TheZeroorez schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:32:
Ik wil je best nog een slotje geven hoor, als je zulke lieve topicstarts maakt...
Was niet zo slecht bedoeld hoor *; , vond het gewoon niet zo tof omdat het (zoals nu ook blijkt niets met warez te maken had ;)) .

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Heb je de game wel eerst helemaal gedeinstalled voordat je de echte versie installed?

• Jegapia
Ja, via de uninstall in de programma lijst, niet via de geïnstalleerde software.

Er is ook geen Xfire of zo geïnstalleerd, alleen CoD4.

[ Voor 26% gewijzigd door Jegapia op 23-04-2008 20:14 ]

• Sundown89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:57
Verander je oude key in de originele in het register en verwijder alle files uit de map waar je profiel staat.
Vanaf dan zal je opnieuw beginnen bij rank 1 en zal CoD4 je scores onthouden.
Je savegame zit namelijk gekoppeld aan de ingevoerde key.

Edit: Dat zal waarschijnlijk al gebeurd zijn als je hem hebt uninstalled. Na jou gepost terwijl ik de jouwe nog niet had gelezen.

[ Voor 21% gewijzigd door Sundown89 op 23-04-2008 20:19 ]

• Jegapia
Bedoel je dan het register in Windows of in CoD4 zelf?

edit:
Maandag spel binnen gekregen, wat gekast en Rank 11.
Vanmiddag nog even verder gedaan, begonnen bij Rank 5 en geïndigd op 7.
Daarnet terug begonnen en starten bij Rank 11.

Dit is toch een teken dat hij opslaat waar ik laatst gebleven ben maar dat hij dit niet meeneemt de eerstvolgende keer dat ik opstart?

[ Voor 74% gewijzigd door Jegapia op 23-04-2008 20:39 ]

• Jegapia
Kickje

Zou dit misschien kunnen komen omdat ik af en toe op cracked servers zit. Ik weet er namelijk enkele goeie en daar speel ik af en toe nog op. Misschien dat de punten die ik daar haal niet meegeteld worden bij mijn rank als het spel afgesloten wordt?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Yep, cracked raaien vaak met een eigen mod, waardoor je ranks niet kloppen of je ranks alleen op die server werken ;)

• Jegapia
Dan is dat wss mijn probleem. Het spijtige is nu ook wel dat Punkbuster die sites na enkele minuten enorm hard laat leggen. Ik begrijp het wel dat ze dat doen maar toch, het waren goede servers en nu kan ik er niet meer op gamen vanwege de lag die op 999 staat.

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-12 10:08
Dat ie op 999 staat wil zeggen dat je ping niet gecontroleerd word.
Ik speel vaker in servers waar iedereen zijn ping 999 is, gaat meestal prima.(je hebt altijd laggers...)

En cracked servers vind ik de moeite niet, omdat PB vaak uitstaat en je tegen aimbotters toch niet wil spelen.

TIP: Maak regelmatig een back-up van je profiel, want mijne was ook al eens spontaan weg (?)
Pagina: 1