Toon posts:

Harman Kardon avr147/Pioneer VSX811 met jbl northridge e80

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Aangezien ik vaak lees dat Harman kardon het enige merk is dat "eerlijk" is over het aantal watt als uitgangsvermogen, is het voor mij moeilijk in te schatten hoe krachtig de versterker nu werkelijk is. Daarom heb ik een vraag over de combinatie harman kardon avr147 met jbl northridge e80 boxen.

Is deze versterker krachtig genoeg voor deze boxen?

Alvast bedankt,
Chris

Ps. kan deze versterker tippen aan de Pioneer VSX 811(iets verouderd model)?

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:01
Ja, hij zal krachtig genoeg zijn tenzij je een privédisco wil beginnen en nee H/K is niet het enige eerlijke merk (alle extreem dure merken als McIntosh zijn eerlijk en ook o.a. NAD is eerlijk, andere merken zoals Denon zijn eerlijk over de stereoprestaties, maar niet over de surroundprestaties. Marantz is eerlijk en zegt zelf dat je het opgegeven stereovermogen minimaal met 0,7 mag vermenigvuldigen voor de 5-kanaals output).
Die Pioneer is denk ik qua vermogen vergelijkbaar.
Ik zou me trouwens niet blindstaren op vermogen aangezien je hoogstwaarschijnlijk 99% van de tijd nog niet eens de helft zal gebruiken ;).

[ Voor 12% gewijzigd door mac1987 op 24-04-2008 01:50 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Je kan met 20 watt al een kamer zo vullen dat je elkaar niet meer verstaat. Zoals ook in de FAQ staat, staar je niet blind op watts; ze doen er niet toe.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.