Hoi, ff een vraagje over deze kaart. Ik heb hem in mijn PC zitten op het moment en ben er zeer blij mee. Ik wil hem in SLI gaan draaien. In verband met geld wil ik de tweede over een maandje ofzo aanschaffen. Hoe groot is de kans dat deze kaart tegen die tijd E.O.L. is?
Daar kunnen we echt geen kansrekening of zelfs maar een schatting van maken. Dat gaat afhangen van wat nVidia er mee doet. Er zijn wel signalen dat ze de 8800GTS G92 serie er snel uit willen gaan doen omdat de 9800GTX is er is. Eigenlijk kun je dus misschien al stellen dat de 8800GTX G92 EOL is, maar daar zal eenieder zijn eigen mening op nahouden.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:04:
Hoe groot is de kans dat deze kaart tegen die tijd E.O.L. is?
Als je je afvraagt of de kaart nog te koop is over twee maanden is dat wederom een vraag waar alleen een werkende glazen bol echt antwoord op kan geven. Ik denk dat je in zo'n geval beter een shop kunt bellen, die hebben mogelijk wat meer kijk op wat er nog leverbaar is en gaat zijn. Of ze het kunnen garanderen is vraag numero twee.
Op deze manier is het echter koffiedik lezen.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()