Toon posts:

Dell 530S Vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk er aan om een dell 530 Slim aan te schaffen, maar ik zie dat deze met een voeding van 250w komt

ondersteunt het moederbord -Intel® G33 Express Chipset-, 4 of zelfs 8 gb 800mhz geheugen?
Vvolgens intel site wel, maar je weet nooit dat dell een afgeweken versie verkoopt of zo.

Dan zou ik maar 1GB kopen en zelf 4 of 8gb kopen (@ 800mhz dan ipv 667)
zal dit een probleem zijn voor de voeding ('k weet niet hoeveel het geheugen weegt op het verbruik)

ik zou hem nemen met een 3,0 ghz dualcore, 256 MB ATI® RadeonTM HD 2400 XT (goed genoeg voor aero vlot op 1650*1050 te draaien?), 500gb hd en dvd brander.
vista 64 bit ultimate oem zou ik dan zelf installeren

Laatste vraagje, kan je hier bv nog een blue-ray speler instoppen ? want op de videootjes zie ik dat er precies maar 2 bay's zijn (voor dvd en cardreader)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 19:06 ]

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wat zegt dell als je ze belt of mailt?
Zij zullen het namelijk beter weten dan wij als het goed is.

[ Voor 44% gewijzigd door Hades.NL op 23-04-2008 19:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
vindt dat nogal raar om te vragen 'als ik er geheugen van een ander merk in stop' :-S

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Waarom? Het is toch heel normaal om naar de specificaties te vragen?
Je hoeft er niet bij te zeggen dat je meteen na aanschaf er al extra geheugen in wilt plaatsen maar gewoon in de toekomst.

Gewoon vragen hoeveel geheugen het moederbord maximaal aankan etc.

Wat je met die informatie doet is verder niet hun zaak. Dus daar zullen ze ook echt niet moeilijk overdoen. Zolang je niet naar specifieke merken gaat vragen natuurlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Hades.NL op 23-04-2008 20:26 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:06
Of je leest gewoon even de manual, daar staat het vast en zeker in (althans de maximale hoeveelheid geheugen!).

Daarnaast kun je de Aero specificaties best op internet vinden en de optische drive is altijd te vervangen...