Toon posts:

Mini Hifi System

Pagina: 1
Acties:
  • 491 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik heb de zoekfunctie gebruikt en ook google.
Ik zoek een goed Mini Hifi system voor goed geluid binnen huis. Het moet een beetje stijlvol zijn en niet teveel poespas.

Het probleem is, ik kan geen goede site vinden met mini hifi systems en reviews hier van.
Heeft iemand een idee?

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Er is ook geen aparte site voor, je moet gewoon beter zoeken op de bekende hifi sites.

En googlen voor 10min en dan zeggen dat je echt gezocht heb is niet echt de bedoeling, of je heb wel lang lopen zoeken maar je zoek op de verkeerde termen. Want er is echt wel zat geschreven over hifi sets en ook de kleintje en goedkope modellen komen aan bod. Heb ze vaak zat voorbij zien komen. ;)

Google eens op de merk namen die de mini hifi's aanbieden en steek er eens een avondje in. ;)

Verwijderd

Topicstarter
mad_max234 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:37:
Er is ook geen aparte site voor, je moet gewoon beter zoeken op de bekende hifi sites.

En googlen voor 10min en dan zeggen dat je echt gezocht heb is niet echt de bedoeling, of je heb wel lang lopen zoeken maar je zoek op de verkeerde termen. Want er is echt wel zat geschreven over hifi sets en ook de kleintje en goedkope modellen komen aan bod. Heb ze vaak zat voorbij zien komen. ;)

Google eens op de merk namen die de mini hifi's aanbieden en steek er eens een avondje in. ;)
Wordt zo moe van mensen zoals jij....... :/

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:53

lier

MikroTik nerd

De sites voor audio zijn in ieder geval hifi en hear. Maar muziek- en geluidbeleving zijn enorm subjectief.

Mijn tip (zal vast nog vaak geroepen worden) is om gewoon naar een speciaalzaak te gaan om je te oriënteren en te laten voorlichten.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:06

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

kom kom.. zelfs kieskeurig heeft een miniset afdeling:
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/product/miniset.htm

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.