Toon posts:

Q6600 - Waar te kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 620 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik weet niet of het is toegestaan, maar ik probeer het toch! ^^

Ok, mijn vraag is: Waar kan ik een Q6600 G0 kopen?

Ik heb gevonden:
Alternate (Omdat het niet op de site staat en mij ook wel een vertrouwde website lijkt) 179,00
Gistron (Omdat het niet op de site staat, maar voor een betere prijs) 165,00

Ik weet wel dat ze bij Digitique een G0 verkopen, aleen is hij Tray, dus dan zit ik zonder CPU Koeler, dus die valt af.

Mocht iemand in de buurt van Zeeland een Q6600 G0 verkopen met stock koeler of een goedkope Arctic Freezer 7 Pro, dan kun je hier posten of een mail sturen, ook dat is eventueel mogelijk.
Wel tegen een goeie prijs.

Groetjes.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-05 22:00
edit

[ Voor 96% gewijzigd door hello_moto op 23-04-2008 18:35 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Men neme Pricewatch, mix het met Vraag & Aanbod, en ter afronding een uurtje in de oven en afserveren met een eigen zoekarbeid. Eet smakelijk ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 08:19
Kijk even in de Vraag & Aanbod op de Homepage. Ik geloof niet dat dit de bedoeling is hierzo :)

Edit: HiepHoi voor de snelheid van mijn typekunsten en de post hierboven 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door _Teq_ op 23-04-2008 18:39 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:35

FeaR

In GoT we trust

gambieter schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:37:
Men neme Pricewatch, mix het met Vraag & Aanbod, en ter afronding een uurtje in de oven en afserveren met een eigen zoekarbeid. Eet smakelijk ;)
Wel de 2e optie nemen in de Pricewatch als je zoekt op Q6600.
Want de 100% overeenkomst is de tray versie, dus zonder koeler.
Het artikel wat 97% overeenkomt is de boxed versie...

Maar ik zou gewoon naar Gistron gaan.
Heb zelf geen slechte ervaringen met die site.
En voor €170,- inclusief verzendkosten heb je dan je boxed Q6600 thuis :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Ik weet wel dat ze bij Digitique een G0 verkopen, aleen is hij Tray, dus dan zit ik zonder CPU Koeler, dus die valt af.
Hoezo :? Je wilt per sé een G0, dus je wilt hoogstwaarschijnlijk gaan OC'en. En dat wil je natuurlijk met de stock koeler...

Neem dan gewoon een Freezer 7 Pro, koelt prima, kost geen drol.

Voor de rest het standaard Pricewatch geleuter :Z

[ Voor 7% gewijzigd door Bitage op 23-04-2008 18:41 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

FeaR1986 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:39:
[...]
Wel de 2e optie nemen in de Pricewatch als je zoekt op Q6600.
Want de 100% overeenkomst is de tray versie, dus zonder koeler.
Het artikel wat 97% overeenkomt is de boxed versie...
Dit is dus de link naar de boxed: pricewatch: Intel Core 2 Quad Q6600
Of dat de G0 is zou je even moeten uitzoeken/mailen

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 23-04-2008 18:45 ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Eh.. Bitage, het is niet zo dat ik wil gaan OC'en met de Stock Koeler, maar ik heb er nu even geen extra centen voor liggen, dus dan zou het toch zonden zijn om dan maar een B3 met Stock koeler te kopen, terwijl ik eventueel een maand later wel goed zou kunnen OC'en met een vervangende koeler.

Daarbij zoek ik dus een boxed G0, bij een goede winkel. En aangezien ik weinig ervaring heb met winkel en triple quad core duo's op 38 Skulltrail moederborden allemaal lopend op 6.7 GHz, weet ik niet waar ik eventueel een G0 boxed kan halen voor een degelijke prijs.

Mijn excuses voor deze post, maar er word hier gereageert alsof ik niet weet waar de Pricewatch is, en waar het voor dient.

Ik zoek niet naar de laagste prijs, ik zoek naar een (Nogmaals) Boxed G0, en die stepping staat niet in de Pricewatch.. ~

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Alle Q6600 processoren die nu verkocht worden zijn G0. Dacht dat het vorig jaar juli/augustus was dat de nieuwe stepping werd geintroduceerd. En wat let je om gewoon een aantal shops te mailen om het te vragen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

kiddyl schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:53:
Alle Q6600 processoren die nu verkocht worden zijn G0. Dacht dat het vorig jaar juli/augustus was dat de nieuwe stepping werd geintroduceerd. En wat let je om gewoon een aantal shops te mailen om het te vragen.
Idd, je kan nu eigenlijk helemaal geen B3's meer krijgen, dus ik snap niet waar je je druk om maakt?

Goedkoop bellen via VoIP

• Bitage
Sja, er zijn zat winkels die een boxed Q6600 hebben, lijkt me stug dat Intel er geen boxed versies van levert. Mail eens een leuke winkel of ze jouw kunnen garanderen dat hun boxed Q6600 een G0 is (mail dan gelijk meerdere shops tegelijk, gaat sneller).

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:35

FeaR

In GoT we trust

Kixtart schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:43:
[...]
Dit is dus de link naar de boxed: pricewatch: Intel Core 2 Quad Q6600
Of dat de G0 is zou je even moeten uitzoeken/mailen
Naar mijn weten (en dus ook van kiddyl hierboven) is alles nu inderdaad G0, dus vandaar dat ik daar verder niet op ingegaan ben.

Of het moeten dus oude processoren zijn, maar de sites die de Pricewatch oplevert zijn naar mijn weten ook best goede lopende sites en zullen dus niet snel met oude voorraad zitten :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Zou kunnen maar aangezien jullie iedere maand nieuwe processoren halen (Bij wijze van!) dacht ik, jullie kunnen me vast wel raad geven.

Daarbij wil ik ook even kwijt dat er nog steeds winkels zijn die B3's hebben, helaas.
Een aantal shops hebben het er ook bij staan.

Aangezien Alternate inclusied stock verkoopt, zou het kunnen zijn dat het een G0 is aangezien de stepping er niet bij staat, dus dat zou dan goed uitkomen.

Bij Griston is hij ook boxed, ook zonder stepping, maar ook voor een chille prijs.

Daarom wou ik dus weten of iemand mij hier kon vertellen uit ervaring of die 2 zaken G0 of B3's verkopen.

Nogmaals, dat is alles wat ik wil weten aangezien de zaken goed scoren, redelijke prijs, en ook beide BOXED, echter is de stepping onbekend.

En als ze mailen zullen we vast wel moeilijk doen, zoals ik eerder gelezen hebt, omdat ze ook van hun B3's af willen komen... Logish.

• Bitage
En als ze mailen zullen we vast wel moeilijk doen, zoals ik eerder gelezen hebt, omdat ze ook van hun B3's af willen komen... Logish.
Als de verkoper zegt dat ze alleen maar G0's verkopen en jij krijgt een B3 omdat je op basis van die mail de koop gesloten hebt, moeten ze je geld wel teruggeven. Ze leveren niet wat de afspraak is. Bovendien is er ook nog de wet koop op afstand.

Voor de rest je mail niet te obvious maken, maar gewoon vragen naar de stepping en niet eens of het wel of niet G0 of B3 is ;)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56

Thandor

SilverStreak

Hallo, ik weet niet of het is toegestaan, maar ik probeer het toch! ^^
Beetje jammer om zo met een topicstart te beginnen ;). Vraag het dan gewoon even na bij een moderator.

Anyhow, zie gewoon de pricewatch. Mocht je vragen hebben dan mail je gewoon de webshop. Als de eerste niet reageert of het niet wil zeggen dan meld je de webshop vriendelijk dat je naar de concurrent stapt. Vervolgens mail je de concurrent dat je op zoek bent naar een G0 en de <insert concurrent> niet wou vertellen welke CPU ze in het assortiment hadden. Je krijgt dan uiteindelijk best wel een antwoord :). En wat betreft de prijs, bij de één is het een keer 5 tot 10 euro duurder ... is dat erg? Nee, je hebt er uiteindelijk net zoveel plezier van :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.