Toon posts:

[MacBook] Branden van CD's gaat traag/niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de laatste versie van de macbook (2.4ghz, 2gb, 160gig). Het is mijn opgevallen dat het branden van dvd's en cd's erg traag gaat.

De cd's gaan maximaal op 12 speed en de dvd's op 4/5 speed. Ik brand met Toast 9. Is iemand bekend met dit probleem? Op de cd's staat wel dat deze tot 52 speed kunnen ondersteunen en de dvd's tot 16 speed.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Brand gedownload. Het is een freeware programma en altijd handig om te proberen.

Ik ben erg benieuwd naar Disco. Is het makkelijk om van gewone video bestanden hier een dvd van te maken?

Verwijderd

Topicstarter
Brand/Burn werkt hier niet.

Bij het branden van dvd bestanden die op mijn harde schijf staan krijg ik deze foutmelding:

Mislukt
Er was een probleem bij het autoriseren van de DVD

Ik vind dit erg jammer want de audio cd's gaan nu wel een stuk sneller dan met Toast.

EDIT: Brand/Burn brand wel DVD bestanden, alleen moeten deze als DATA UDF dvd gebrand worden ipv DVD Video. (althans, dat word op forums beweerd)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 02:20 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:03
Ik heb je reacties afgesplitst van het Macbook topic :). Problemen mogen namelijk ook in een nieuw topic. Daarbij verdrinken je reacties dan ook niet tussen de andere reacties in dat topic. Daarnaast, kunnen mensen met dezelfde vraag de informatie dan makkelijk terugvinden. Zie voor meer informatie ook: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."