Toon posts:

NDS lite crash - wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb een NDS lite met een M3 real kaartje. Met opstart na nog wat nds roms erop te plaatsen valt deze gewoon direct terug uit met een raad buizend geluid van de rumble.... en nu start deze gewoon niet meer op. PANIEK eerste klas.
Voor mij is dit allemaal vrij nieuw.... weten jullie of er één of andere reset knop op de NDS zit.
Ik vermoed dat de firmware naar de haaien is.... ik hoop van niet.

nog iemand ervaring en wat gedaan om op te lossen?

Alvast bedankt,

Choiri

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je hebt wel originele firmware, en probeert ook te starten vanaf een originele kaart?

In ieder geval: Spielerij - Games & DiscussiesSpielerij - Problemen & Vragen. Als het probleem niet in je NDS zit maar in iets dat niet legaal is echter, hoef je hier verder geen hulp te verwachten.

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 16:10
Waarschijnlijk zat er een virusje in een van je ROMs, waardoor je DS nu bricked is. Jammer, maar helaas. Je zou nog kunnen proberen of je nieuwe firmware op je DS kan flashen, maar ik geef je weinig hoop. Voortaan gewoon je spellen kopen, dan kan dit niet gebeuren :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:13
Hoi Choiri, welkom op GoT.

Kun je de DS nog wel opstarten ZONDER M3 of rumble kaartje erin? Want dan zal je DS gewoon nog werken en ligt het aan de M3. Is dit niet het geval, dan heb je waarschijnlijk pech en zul je je DS op moeten sturen naar Nintendo, maar of zij er iets aan doen betwijfel ik aangezien je 'illegaal' bezig bent geweest.

Overigens volgende keer beter opletten :) en van een vertrouwde source de roms halen, als je die al wilt!

Daarnaast kun je ook best Googlen naar dit soort dingen ;)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Blijkbaar is dit dus een bekend probleem met illegale ROMs. Je hebt dit aan jezelf te danken, en krijgt hier dus geen hulp. (Zie ook Het algemeen beleid #copyright).

Dit topic is gesloten.