Oke, ik heb een HP Procurve switch 2650 J4899A gekregen van m'n zwager, omdat ze hem op zijn werk weg wouden gooien.
Hij is gebruikt en heeft een inlog wachtwoord die ik dus niet weet, maar volgens de handleiding moet je hem kunnen resetten, meerdere malen geprobeert maar het lukt niet (het resetten lukt wel, maar het kunnen inloggen zonder/standaard wachtwoord lukt dus niet). Gedaan zoals in de handleiding beschreven wordt:
To execute the factory default reset, perform these steps:
1.Using pointed objects, simultaneously press both the Reset and Clear buttons on the front of the switch.
2.Continue to press the Clear button while releasing the Reset button.
3.When the Self Test LED begins to flash, release the Clear button.
The switch will then complete its self test and begin operating with the
configuration restored to the factory default settings.
Ik zag net dat boven deze 'how to' een note staat waarin gezegt wordt dat de wachtwoorden behouden blijven, maar volgens mij slaat dit op het stuk wat erboven staat, en niet wat onder de note vermeld staat. En als de wachtwoorden wel bewaard blijven na een reset hoe kan ik de administrator wachtwoord resetten?
Nadat ik hem een paar dagen heb laten liggen, weer geprobeert, maar ik krijg nu ineens geen verbinding meer met de switch krijgen. Dit is mij eerder wel gelukt, alleen bleef ik dus haken bij het inloggen.
Als ik de switch nu aan zet, laat opstarten (self test) en probeer te benaderen met Procurve Manager word de switch niet gevonden. De kabel die ik gebruik is er eentje van Cisco, maar zoals al gemeld, heeft het wel gewerkt.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
even kort samengevat:
-Switch word ineens niet meer herkend door HP Procurve Manager
-Hoe kan het wachtwoord van de administrator gereset/gecleared worden?
bvd!
Hij is gebruikt en heeft een inlog wachtwoord die ik dus niet weet, maar volgens de handleiding moet je hem kunnen resetten, meerdere malen geprobeert maar het lukt niet (het resetten lukt wel, maar het kunnen inloggen zonder/standaard wachtwoord lukt dus niet). Gedaan zoals in de handleiding beschreven wordt:
To execute the factory default reset, perform these steps:
1.Using pointed objects, simultaneously press both the Reset and Clear buttons on the front of the switch.
2.Continue to press the Clear button while releasing the Reset button.
3.When the Self Test LED begins to flash, release the Clear button.
The switch will then complete its self test and begin operating with the
configuration restored to the factory default settings.
Ik zag net dat boven deze 'how to' een note staat waarin gezegt wordt dat de wachtwoorden behouden blijven, maar volgens mij slaat dit op het stuk wat erboven staat, en niet wat onder de note vermeld staat. En als de wachtwoorden wel bewaard blijven na een reset hoe kan ik de administrator wachtwoord resetten?
Nadat ik hem een paar dagen heb laten liggen, weer geprobeert, maar ik krijg nu ineens geen verbinding meer met de switch krijgen. Dit is mij eerder wel gelukt, alleen bleef ik dus haken bij het inloggen.
Als ik de switch nu aan zet, laat opstarten (self test) en probeer te benaderen met Procurve Manager word de switch niet gevonden. De kabel die ik gebruik is er eentje van Cisco, maar zoals al gemeld, heeft het wel gewerkt.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
even kort samengevat:
-Switch word ineens niet meer herkend door HP Procurve Manager
-Hoe kan het wachtwoord van de administrator gereset/gecleared worden?
bvd!