Toon posts:

Vraag over laptops

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een laptop aan te schaffen, maar ik weet niet precies waar ik goed aan doe. Ik zit te zoeken naar een laptop met een T9300 processor, en ik zou het liefst een 9600 GT, 9700 GT, 9800 GTX of 9800 GX2 grafische kaart in mijn laptop willen. Mijn vraag is dan ook; Wanneer komen er processors uit met één van deze grafische kaarten? Indien dit niet binnen de komende twee maanden is: Wanneer komt er dan een laptop uit (naast de laptops van Alienware) met een 8700 GT, 8800 GT of 8800 GTX grafische kaart?

Ik ben momenteel hard op zoek naar een laptop waarmee ik nog jaren vooruit kan, vooral qua gamen, en daarom heb ik deze vragen graag beantwoord.

Bedankt voor je medewerking!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
Videokaarten zitten niet in de proccessor.. en met een beeetje speurwerk vind je al makkelijk andere laptops met een 8700gt.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Er zijn velen notebooks met 8700 GT of zelfs 8800 GTX 3dkaarten. (incl. SLI configuratie!)
Heb er hier nog een aantal staan, en die zijn echt niet van Alienware.

[ Voor 10% gewijzigd door Roberto op 23-04-2008 14:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sqorpius schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:21:
Videokaarten zitten niet in de proccessor.. en met een beeetje speurwerk vind je al makkelijk andere laptops met een 8700gt.
Sorry voor de typfout. Ik weet zelf ook wel dat een videokaart niet in de processor zit.

Misschien had ik het er even bij moeten melden, maar de maximum prijs die ik kan en wil betalen is 1000 Euro. Zijn er laptops met één van de videokaarten die ik in het moederbericht van dit topic heb genoemd voor maximaal 1000 Euro. Ik wil ook een Penryn processor erin (dus T8300, T8500, T9300, enz.)

Ik meld er graag nog even bij dat ik al maanden lang onderzoek doe, en het dus zeker niet zo is dat ik even snel een vraag stel aan jullie zodat jullie het vuile werk voor me kunnen opknappen. Als je mijn berichten bekijkt zie je dat ik 2 à 3 maanden terug al bezig was met het zoeken naar een laptop. Ook had ik het toen al over "de nieuwe generatie", waarmee ik dus de Penryn processors en de 9xxx videokaarten bedoelde. Ik heb in die tijd alles op alles gezet om een goede laptop te vinden voor mijn verjaardag, maar nu mijn verjaardag dichter en dichter bij komt, heb ik er nog steeds geen gevonden.

Vandaar dat ik jullie hulp zeker kan gebruiken.

Bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toch kun je beter de sluitmessage nog eens lezen in Nieuwe generatie laptops?. CSL is niet voor koopadviezen, zie ook Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke?. Als je nu een laptop wilt kopen, kijk dan wat beschikbaar is; wat je ook koopt, over 3 maanden is er iets beters beschikbaar. Bottomline is dat je het zelf moet doen, en dat niemand hier voldoende waarzeggende kwaliteiten heeft :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:53
* GENETX kijkt in zijn glazen bol.......

* GENETX komt tot de ontdekking dat hij helemaal geen glazenbol heeft.

Oftewel, slotje hierop en over 2 maanden Zelf zoeken. Met de Pricewatch moet je ver genoeg komen. Wij weten ook neit wat er over 2 maanden te koop is en hoe duur het is. Je hebt je specs, je budget dus wat laat je om over 2 maanden zelf met google je laptop te vinden en dmv reviews een indruk te krijgen??

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:46

Thandor

SilverStreak

Misschien had ik het er even bij moeten melden, maar de maximum prijs die ik kan en wil betalen is 1000 Euro. Zijn er laptops met één van de videokaarten die ik in het moederbericht van dit topic heb genoemd voor maximaal 1000 Euro. Ik wil ook een Penryn processor erin (dus T8300, T8500, T9300, enz.)
Dat is echt even een kwestie van het forum afzoeken naar topics, de pricewatch onder handen nemen, de webshops bezoeken en de laptop configuraties aldaar bekijken en informatie lezen over de laatste ontwikkelingen :). Zet alles wat interessant is op een rij en lees je iets dieper in op de geselecteerde keuzes. Uiteindelijk kun je afstrepen en over gaan tot aanschaf. Uiteindelijk is dat iets wat je toch echt zelf moet doen, zoals reeds gezegd door de mensen hierboven mij.

Ik ga dit 'welke moet ik nemen?'-topic dus op slot doen daar het in strijd is met het CSL Beleid.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.