[PHP] Wireless verbinding hangt bij opvragen PHP pagina

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Ik heb iets aparts: ik heb een PHP/MySQL website ontwikkeld voor mijn bedrijf en dat draait prima. Als ik echter thuis een bepaalde pagina opvraag, dan blijft deze vaak halverwege hangen en vervolgens hangt ook mijn draadloze netwerk, internetverbinding is compleet weggevallen :?
Draadloos netwerk moet dan worden geherstart om uberhaupt weer internetverbinding te krijgen. Dit issue heb ik alleen thuis en met deze specifieke pagina, nergens anders en ik hoor van gebruikers geen klchten hierover. Het is weliswaar een zware pagina, maar is er een manier om te achterhalen waardoor dit wordt veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En wat heeft dit met programmeren te maken? :?
PRG >> NT

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 15:38

Arethusa

Niet die server

Benader je die website binnen je bedrijf ook draadloos? Misschien dat je ergens (wellicht tijdens het aanroepen van de website) teveel connecties aanmaakt en dat daardoor je verbinding eruitklapt.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Is het probleem er ook met draad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:35

BCC

Koop een fatsoenlijke draadloze router.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
Arethusa schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:15:
Benader je die website binnen je bedrijf ook draadloos? Misschien dat je ergens (wellicht tijdens het aanroepen van de website) teveel connecties aanmaakt en dat daardoor je verbinding eruitklapt.
Nee, dan is het altijd via een ethernet verbinding. Is er een maximaal aantal connecties dat een draadloos netwerk aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
Arethusa schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:15:
Nee, dan is het altijd via een ethernet verbinding. Is er een maximaal aantal connecties dat een draadloos netwerk aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
BCC schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:19:
Kijk, dit zijn de reacties waar je wat aan hebt, bedankt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC

BCC

CAFC1905 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:23:
[...]
Kijk, dit zijn de reacties waar je wat aan hebt, bedankt d:)b
Om het moment dat je router omvalt bij het binnentrekken van een willekeurige pagina, dan is het echt tijd voor een nieuwe. Heb je geprobeert de laatste firmware erop te zetten?
Aantal connecties heeft er niets mee te maken, want dat is 1.

[ Voor 8% gewijzigd door BCC op 23-04-2008 14:57 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
BCC schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:57:
[...]

Om het moment dat je router omvalt bij het binnentrekken van een willekeurige pagina, dan is het echt tijd voor een nieuwe. Heb je geprobeert de laatste firmware erop te zetten?
Aantal connecties heeft er niets mee te maken, want dat is 1.
Het is dus niet een willekeurige pagina, maar juist een heel specifieke pagina, waarom zou de router dan het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Heb zoiets gehad met Vista icm mijn Draadloze pci kaartje, dit is een op een Ralink gebaseerde chipset en kwam voornamelijk voor voor als ik veel verkeer had. De netwerkkaart schakelde zich uit en na een minuut deed hij het gewoon weer.

Probleem lag schijnbaar aan de driver. Toen er eindelijk een nieuwe versie van de driver uit kwam was het probleem als sneeuw voor de zon verdwenen.

Misschien heb je ook een Ralink gebaseerd kaartje

Check hier voor drivers: http://www.ralinktech.com/ralink/Home/Support/Windows.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC

BCC

CAFC1905 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:36:
[...]
Het is dus niet een willekeurige pagina, maar juist een heel specifieke pagina, waarom zou de router dan het probleem zijn?
Wat je beschrijft is dat de router vastloopt (geen verkeer meer mogelijk) en als je hem herstart dat het dan over is. Of begrijp ik je nou verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door BCC op 23-04-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:CAFC1905, zou je in het vervolg gebruik willen maken van de eidt knop (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) i.p.v. telkens een nieuw bericht te plaatsen..
BCC schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:19:
Lekker nuttige reactie inderdaad.. Tenzij jij een werkende glazen bol thuis hebt staan is het onmogelijk om te vertellen wat de topicstarter aan hardware heeft staan.

Misschien heeft hij wel beter of fatsoenlijker spul staan dan jij..
LuckyY schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:17:
Is het probleem er ook met draad?
Dat is tenminste een nuttige reactie.. :) even het draadloos uit de keten halen.. Ligt het misschien aan de PC waarmee je dit probeert.. Oftewel, gewoon een beetje troubleshooten..
Pagina: 1