Google Adsense - Website niet overeenkomstig programmabeleid

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag een mail gehad ...

Hallo,

We hebben uw account gecontroleerd en hebben geconstateerd dat u momenteel Google-advertenties weergeeft op een manier die niet in overeenstemming is met ons programmabeleid. We hebben bijvoorbeeld schendingen van het AdSense-beleid gevonden op pagina’s als lautanindonesia.com/forum/index.php/topic,273.new.html.

Zoals is vastgelegd in ons programmabeleid, is het AdSense-uitgevers niet toegestaan Google-advertenties te plaatsen op sites die inhoud verspreiden waarop auteursrechten rusten.

Breng de benodigde wijzigingen binnen 72 uur op uw webpagina's aan. We raden u ook aan om ons programmabeleid (https://www.google.com/adsense/policies) aandachtig door te lezen, zodat u zeker weet dat al uw andere pagina's voldoen aan onze richtlijnen.

Wanneer u uw site heeft bijgewerkt, worden de wijzigingen automatisch herkend. Dit heeft geen invloed op de vertoning van uw advertenties. Indien u de benodigde wijzigingen niet binnen drie dagen aanbrengt, blijft uw account actief, maar kunt u geen advertenties meer op de site weergeven. Houd er echter rekening mee dat we de account kunnen uitschakelen als er in de toekomst meer schendingen worden aangetroffen.

Hartelijk bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Het Google AdSense Team
Tot zover de mail ... echter weet ik dus niet waar ze het over hebben ? Ik ken de website lautanindonesia.com om te beginnen niet, ik snap ook niet wat er op die website staat (ik kan geen indonesisch), en nog minder, ik zou niet weten wat onze website er mee te maken heeft ... Onze website is een nederlandstalige community, doelgroep kinderen 12-18 ... aslpage.be

We gebruiken wel een Adveristing-Manager (OpenX) maar dat doen we al ruim een jaar zonder problemen ...

Nu de klok tikt, hopelijk komt er snel een antwoord van google op onze mail, anders zou dat voor onze website een halvering van de inkomsten betekenen

Ondertussen iemand een idee wat de oorzaak is of kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:18
Mail ze alleszins terug dat je niets met de betreffende site te maken hebt.
Op de site, gaat het over de serie "House MD" maar wat dat te maken heeft met jouw site weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onze leden kunnen berichten & blogs posten op de website, misschien toevallig een lid dat een link naar die website heeft gepost? Echter stel ik me dan vragen bij de policy van google adsense, als dat zo is, dan zou ik nu even moeten gaan opzoeken in 8.461.013 berichten en 272.296 blogs. Als ik dat doe dan gaan we een onnodig problemen creeëren met onze MySQL server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Indien u de benodigde wijzigingen niet binnen drie dagen aanbrengt, blijft uw account actief, maar kunt u geen advertenties meer op de site weergeven.
Hieruit maak ik op dat je wel op je eigen site ads kunt blijven gebruiken, alleen niet meer op de site waarop de overtreding is geconstateerd, die Indonesische dus. Dat is geen probleem dus, aangezien die helemaal niet van jou is. Maar een mail terug met uitleg van jouw zijde is altijd een goed idee, dan kun je daar later weer op wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:20

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Je kunt bij adsense aangeven dat de advertenties slechts op bepaalde domeinnamen weergegeven mogen worden.
Dit voorkomt (zoals nu het geval lijkt) dat anderen met jouw code op de meest vage sites advertenties kunnen laten tonen. (Wat er soms ook voor zorgt dat je advertenties te zien krijgt die op z'n zachtst gezegd niet geheel bij jouw content passen)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:54
Zij willen geen reclame maken op sites die linken naar auteursrechterlijk beschermd materiaal. Dus als jij nooit een anti-piraterij beleid op je forum hebt gevoerd kom je niet aan google wss...
Pagina: 1