Vandaag een mail gehad ...
We gebruiken wel een Adveristing-Manager (OpenX) maar dat doen we al ruim een jaar zonder problemen ...
Nu de klok tikt, hopelijk komt er snel een antwoord van google op onze mail, anders zou dat voor onze website een halvering van de inkomsten betekenen
Ondertussen iemand een idee wat de oorzaak is of kan zijn?
Tot zover de mail ... echter weet ik dus niet waar ze het over hebben ? Ik ken de website lautanindonesia.com om te beginnen niet, ik snap ook niet wat er op die website staat (ik kan geen indonesisch), en nog minder, ik zou niet weten wat onze website er mee te maken heeft ... Onze website is een nederlandstalige community, doelgroep kinderen 12-18 ... aslpage.be
Hallo,
We hebben uw account gecontroleerd en hebben geconstateerd dat u momenteel Google-advertenties weergeeft op een manier die niet in overeenstemming is met ons programmabeleid. We hebben bijvoorbeeld schendingen van het AdSense-beleid gevonden op pagina’s als lautanindonesia.com/forum/index.php/topic,273.new.html.
Zoals is vastgelegd in ons programmabeleid, is het AdSense-uitgevers niet toegestaan Google-advertenties te plaatsen op sites die inhoud verspreiden waarop auteursrechten rusten.
Breng de benodigde wijzigingen binnen 72 uur op uw webpagina's aan. We raden u ook aan om ons programmabeleid (https://www.google.com/adsense/policies) aandachtig door te lezen, zodat u zeker weet dat al uw andere pagina's voldoen aan onze richtlijnen.
Wanneer u uw site heeft bijgewerkt, worden de wijzigingen automatisch herkend. Dit heeft geen invloed op de vertoning van uw advertenties. Indien u de benodigde wijzigingen niet binnen drie dagen aanbrengt, blijft uw account actief, maar kunt u geen advertenties meer op de site weergeven. Houd er echter rekening mee dat we de account kunnen uitschakelen als er in de toekomst meer schendingen worden aangetroffen.
Hartelijk bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groeten,
Het Google AdSense Team
We gebruiken wel een Adveristing-Manager (OpenX) maar dat doen we al ruim een jaar zonder problemen ...
Nu de klok tikt, hopelijk komt er snel een antwoord van google op onze mail, anders zou dat voor onze website een halvering van de inkomsten betekenen
Ondertussen iemand een idee wat de oorzaak is of kan zijn?