Hier een Officejet 9120. Nieuwste firmware erin geflashed. Webinterface prima beschikbaar, maar wat ik ook invul onder de "speeddials", de printer geeft 3 seconden na het scannen "network error, please try again later" aan.
Wat heb ik al gedaan :
1 firmware dus
2 onder de speeddials van alles getest, dus naar \[servernaam][gebruiker] of \[IP][gebruiker] of \[server]\ingescanned, waarbij ik de rechten op de map echt HEEL erg open gezet heb (everyone has full control)
3 HP gebeld, maar die willen eerst 35 euro voor ze hun eigen product supporten
4 tweakers, hp site, hp forum en google resultaten afgestruind
Extra info : de printer zit via de netwerkkabel op het netwerk, toegevoegd op de server en gelist in AD. Printen op het ding gaat prima, als ook faxen versturen en ontvangen. Nieuwste drivers zijn ook geïnstalleerd op de server, daarna op alle clients de printer verwijderd en opnieuw toegevoegd.
Ik ben door mijn ideeën heen, wie o wie ?
Wat heb ik al gedaan :
1 firmware dus
2 onder de speeddials van alles getest, dus naar \[servernaam][gebruiker] of \[IP][gebruiker] of \[server]\ingescanned, waarbij ik de rechten op de map echt HEEL erg open gezet heb (everyone has full control)
3 HP gebeld, maar die willen eerst 35 euro voor ze hun eigen product supporten
4 tweakers, hp site, hp forum en google resultaten afgestruind
Extra info : de printer zit via de netwerkkabel op het netwerk, toegevoegd op de server en gelist in AD. Printen op het ding gaat prima, als ook faxen versturen en ontvangen. Nieuwste drivers zijn ook geïnstalleerd op de server, daarna op alle clients de printer verwijderd en opnieuw toegevoegd.
Ik ben door mijn ideeën heen, wie o wie ?