Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist geprobeerd het programma Alcohol 120% geinstalleerd op een Windows Vista laptop van 2 weken oud. Vervolgens viel de laptop uit, en sindsdien kan ik niet meer in Vista komen. Ik kom nog wel voorbij het inlogscherm, het bureaublad verschijnt. Maar dan laad die een programma (zal dus wel dat Alcohol zijn) en dan knalt alles uit en verschijnt er een BSOD waar "stop 0x0000007E (0xC0000005, 0x81c908A2, 0xA6F7A68, 0xA6CF7764)" staat.

Zelfs in veilige modus gaat dit mis. Wat kan ik er nu nog aan doen? Ik kan dat programma niet deinstaleren, ik kan helemaal niets meer veranderen. Want ik kom niet in Windows. Wat valt hier aan te doen?

Verder is er echt helemaal niks veranderd aan de laptop. Voor dit programma geinstalleerd was deed die het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:36
Last Known Good?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Last Known Good gaat niet werken als je al een keertje ingelogd hebt.
De eerste hit op Google die ik tegenkwam toen ik zocht op Alcohol en de stop code was deze:
http://forums.microsoft.c...?PostID=3085519&SiteID=17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

F8 tijdens het booten en alcohol verwijderen in safe mode?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiefty14
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:24
ik heb dit ook ooit gehad met alcohol 120% incl vista en omdat ik de oplossing niet zo snel kon vinden en mijn laptop wel snel weer nodig had, heb ik toender tijd maar een nieuwe image erop gezet

ik kon trouwens niet in de safemode kon helemaal niks meer

[ Voor 13% gewijzigd door kiefty14 op 23-04-2008 15:45 ]