Ik heb zojuist geprobeerd het programma Alcohol 120% geinstalleerd op een Windows Vista laptop van 2 weken oud. Vervolgens viel de laptop uit, en sindsdien kan ik niet meer in Vista komen. Ik kom nog wel voorbij het inlogscherm, het bureaublad verschijnt. Maar dan laad die een programma (zal dus wel dat Alcohol zijn) en dan knalt alles uit en verschijnt er een BSOD waar "stop 0x0000007E (0xC0000005, 0x81c908A2, 0xA6F7A68, 0xA6CF7764)" staat.
Zelfs in veilige modus gaat dit mis. Wat kan ik er nu nog aan doen? Ik kan dat programma niet deinstaleren, ik kan helemaal niets meer veranderen. Want ik kom niet in Windows. Wat valt hier aan te doen?
Verder is er echt helemaal niks veranderd aan de laptop. Voor dit programma geinstalleerd was deed die het prima.
Zelfs in veilige modus gaat dit mis. Wat kan ik er nu nog aan doen? Ik kan dat programma niet deinstaleren, ik kan helemaal niets meer veranderen. Want ik kom niet in Windows. Wat valt hier aan te doen?
Verder is er echt helemaal niks veranderd aan de laptop. Voor dit programma geinstalleerd was deed die het prima.