Online gamen on het weekend met Chello !!

Pagina: 1
Acties:

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:25
Het is misschien lullig (vaak wel terecht) om Chello af te zeiken vanwege hun slechte produkt.

Misschien heeft dit wel geholpen, omdat mijn ping zelfs in het weekend tussen de 50 en 100 zit!

Hiervoor zat ik 's ochtends en 's middags altijd rond de 50 (vind ik goed), maar 's avonds en vooral in het weekend kwam ik op die mooie aantallen tussen de 1000 en 2000!

Toch een klein complimentje naar hun toe. Ze zijn misschien nog niet voor iedereen even goed, maar ik denk al redelijk op weg.

En nu weer een spelletje UT op internet!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

1000-2000? Sow das niet best :)

Ik zit hier (regio Rdam) met Chello altijd rond de 35-55, 's avonds is er overigens wel packetloss maar niet zo erg dat je het echt merkt.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Hier in Zaanstad mestal ping onder de 25 bij Chello. Alleen wel af ent oe watr packetloss.

Verwijderd

Hoe bevallen de nieuwsgroepen dan? Ikzelf haal tegenwoordig zelden boven de 25KB/s 'savonds, dat was 2 jaar geleden wel anders (160KB/s).

Downen van internet is trouwens 'savonds en in het weekend ook meestal retetraag. Zelfs met DAP lijkt het soms of ik op een 56K6 verbinding zit... naja ik ga toch verhuizen en krijg ADSL.