9600 GT probleem met 2e DVI out

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255420

Topicstarter
Ik heb onlangs een 9600 GT aangeschafd en vandaag een leuke nieuwe tv erbij, alles leuk en aardig als ik deze aansluit op de 1e dvi out maar zodra ik hem als second display gebruik begint het spontaan te trippen.

Het is een beetje lastig te omschrijven maar alles wat met name geel of zwart is geeft een soort van gele waas naar rechts, de smileys bijvoorbeeld op het forum zien er uit alsof iemand met een markeer stift erlangs is geweest. Blauw doet hetzelfde in mindere mate, rechts op het scherm zit wel een transparante blauwe balk van ongeveer 3mm dik.

Dus toen dacht ik misschien is het tv, probeer het met mijn monitor. Zelfde verhaal, in de 1e dvi out werkt het goed, in de 2e smudged het gele weer uit. Andere VGA kabel dan maar? Geen succes, andere DVI->VGA adapter dan maar? Maakt ook helemaal niks uit. Systeem rebooten? Ook tevergeefs, tijdens het opstarten zelf ook hetzelfde probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 255420 op 23-04-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-04 10:23
Misschien even teruggaan naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lijkt me idd ook gewoon dat die videokaart niet helemaal tof is, ik bedoel als de tv wel prima reageerd op je eerste dvi poort en op de 2e niet, dan lijkt het me de enige logische conclusie als je 2e dvi poort kapot is.

Tja, of je moet nog zin hebben om andere driver te proberen, 't zal je geen kwaad doen, maar of het nuttig is, is weer een 2e