Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP/IE] Internet Explorer Freezed

Pagina: 1
Acties:

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Internet Explorer. Telkens als ik even browse dan slaat deze vast. Ik dacht misschien ligt het aan IE6.0 dus ik heb de IE7 maar weer geisntalleerd... Na veel gehakkel in firefox (die doet het wel ) de install van IE7 kunnen downloaden en installeren... Maar ook dit heeft niet kunnen helpen...

IE freezed en het enige wat ik kan doen is op sluiten drukken en dan gaan alle vensters dicht... Hij komt dan niet bij een foutmelding of whatever.. maar gewoon het zandlopertje eh loopt :) en verders niet...

Firefox doet het zogezegt wel....

Wat ik gedaan heb...

IE geupdate....
op virusen gescanned
op spyware gescanned
router gereset

Ik heb Windows XP media edition 2005
4 gig geheugen
sb audigy
Nvidia 6800 Ultro

met alle nieuwe drivers en updates..

Wie o Wie kan me tips geven voor dit probleem

Verwijderd

ik had laatst bij vriend van mij exact hetzelfde. Herinstallatie etc werkt idd niet. Dus ben benieuwd naar de informatie die dit topic oplevert

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
ja en het is ook nog op willekeurige sites. Zie er tenminste geen logica in. Windows geeft ook niet zelf aan of windows vastgelopen (reageerd niet melding). Het zandlopertje is het enige wat loopt.. Als ik op CTRL ALT delete druk is er geen 1 process die verdacht veel doet

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:25
dus oftewel: het gebeurd bij sommige sites? komt dat dan niet door flash/java plugins? oid.. heb je het meer bij sommige sites (drukke, zoals Hyves etc) dan anderen?

you had me at EHLO

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
nee elke site wel eens een keer.. maar verschillend... soms loopt ie gelijk bij me home page .. google.nl al vast.. en soms kan ik gewoon door internetten.. maar nooit lang.. dan knalt ie weer op een zandlopertje

• sjongenelen
zoekt hij naar een proxy? staan je DNS instellingen goed?

you had me at EHLO

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
alles staat goed. nogmaals firefox doet het gewoon prima

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
en nu is het probleem weer weg.. :(

geen idee wat het is of was

• RdamRobin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 17:16
Stronkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:05:

IE freezed en het enige wat ik kan doen is op sluiten drukken en dan gaan alle vensters dicht... Hij komt dan niet bij een foutmelding of whatever.. maar gewoon het zandlopertje eh loopt :) en verders niet...
Hier precies hetzelfde, Lenovo T61, nieuwste drivers en firmware, clean XP SP2 install incl updates, IE7, ESET Nod32, Office 2007, en tijdens het surfen gebeurt het regelmatig dat hij vast slaat, eerst een zandloper in de webpagina, heel even zijn de andere toepassingen dan nog te benaderen en daarna loopt alles vast. Niets meer te redden. Het vervelende is dat er geen enkele melding in de eventlog wordt gemaakt. Kardware kan het haast niet zijn gezien het problemen op meerdere identieke systemen optreed. Iemand een tip om de oorzaak van dit probleem te vinden?

• sjongenelen
probeer eens een tijdje zonder nod32 te surfen

you had me at EHLO

• RdamRobin
TheNymf schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:47:
probeer eens een tijdje zonder nod32 te surfen
Mijn vermoeden wijst ook naar NOD32, ik ga gelijk testen.

• RdamRobin
En inderdaad, na een paar uur intensief surfen, geen enkele vastloper. NOD32 support ge-emailt en zodra daar een oplossing van komt drop ik hem hier ook. Ondertussen lekker doorsurfen (testen)

• RdamRobin
In overleg met NOD32 een oudere client geïnstalleerd 2.7 ipv 3.0 en tot nu toe geen enkele vastloper geconstateerd.
Pagina: 1