Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Goedemoggel,

Ik wil een digitale fotocamera (Compact) met een zeer goede filmfunctie. Zo hoef ik niet met 2 apparaten te slepen...

Zelf dacht ik aan de Samsung NV24HD die over een maandje uitkomt.

Al weet ik niet wat de gemiddelde fotokwaliteit is van de nieuwe generatie samsungs? Ik neig soms een beetje naar Canon of Sony als het gaat om compactcamera's maar ik weet niet wat de videokwaliteit hiervan is.. 8)7

Als iemand een tip heeft hoor ik het wel!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:54

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Kijk eens in het Canon S5IS topic, die schijnt een erg goede filmfunctie te hebben. Heel compact a la IXUS is hij niet.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
Ja bedankt !

Hij is inderdaad niet zo heel erg compact :*)

Het moet wel ala IXUS zijn. Als ik graag een minder compacte camera wil hebben ga ik wel gelijk voor de EOS, maar het gaat mij erom dat het een zeer compacte camera is met foto + video functie.

Maar wel bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:11

Barrycade

Through the...

Wat weegt zwaarder, de filmfunctie of de fotografiekwaliteiten?
Want je hebt namelijk ook van die SD-MP4 apparaatjes waarmee je knap kan filmen en redelijke foto's kan maken. En die zijn ook vrij klein in het algemeen.
Een apparaat dat beide goed kan en in een kleine behuizing zit is er volgens mij nog niet.

Of heeft nadelen: bv de filmfuncties van de kleine Canon's is redelijk tot goed, maar dat er totaal geen compressie op zit zodat je binnen 8 minuten je SD kaartje vol hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
turbopinda schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:49:
Ja bedankt !

Hij is inderdaad niet zo heel erg compact :*)

Het moet wel ala IXUS zijn. Als ik graag een minder compacte camera wil hebben ga ik wel gelijk voor de EOS, maar het gaat mij erom dat het een zeer compacte camera is met foto + video functie.

Maar wel bedankt voor de tip!
daar kan je helemaal niet mee filmen;)

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
Haha ok fotokwaliteit is belangrijker... ik wacht wel even op die nieuwe samsung, want volgens mij is dat het eerste apparaat met een redelijke combi van foto's en video.

Kijk ik hoef geen semi prof plaatjes te schieten en als ik dat wel wil heb ik altijd nog photoshop ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

loser180 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:41:
[...]

daar kan je helemaal niet mee filmen;)
Nou.... 1D3 komt toch aardig in de buurt qua filmsnelheid ;)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Ik zie nergens een budget, maar als dat rond de 300 euro is zou ik een Panasonic TZ5 kopen.
Die kan filmpjes schieten op 1280x720 -30fps met optische zoom mogelijkheden (28-280mm lens).
Geluid schijnt minder te zijn maar dat houd je toch op een compactcam.

Die NV24HD ziet er ook wel leuk uit, hoewel er nog niet veel over te vinden is. Maar Samsung kennende kan die nog wel eens met DivX werken wat toch wel erg fijn is als je niet 4GB/kwartier er doorheen wil laten gaan zoals bij de TZ5. Verder kunnen Samsung camera's ook vaak zoomen tijdens het filmen en een 24mm lens is ook echt niet verkeerd voor een compact.
Misschien dus wel de moeite om even te wachten tot die uit komt.

[ Voor 45% gewijzigd door -DG- op 23-04-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Panasonic FX35 heeft 25 mm groothoek en kan eveneens in 720P filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:58:
De Panasonic FX35 heeft 25 mm groothoek en kan eveneens in 720P filmen.
Maar kan helaas niet zoomen tijdens het filmen. Geen idee of dat nodig is, maar voor een "goede filmfunctie" imo wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:06
ThunderNet schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:05:
[...]

Nou.... 1D3 komt toch aardig in de buurt qua filmsnelheid ;)
Moet je alleen het geluid erbij denken. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-DG- schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:05:

Maar kan helaas niet zoomen tijdens het filmen. Geen idee of dat nodig is, maar voor een "goede filmfunctie" imo wel.
Voor een goede film alleen weer niet ;) Ik heb iig weer wat geleerd.

Edit: Kodak 1085 en 1285 kunnen 720P MPG4 filmen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:28:
[...]

Voor een goede film alleen weer niet ;)
Dat klopt helemaal. ;) Nog niet vaak in films tegen gekomen dat ze zoomen.
Alleen voor een gemiddelde consument is het geweldig om helemaal in te kunnen zoomen op iets tijdens het filmen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
Kijk dat zijn tips waar ik iets mee kan ! Bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 18:05

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Ben ook zoek naar een camera met 720p @30fps.Foto-kwaliteit hoeft niet over the top goed te zijn.

Was aan het kijken naar de panasonics die 720p trekken en een <28mm lens. De FX35 en TZ5. Ze hebben beide een groothoek lens wat ik belangrijk vind.
Verder is er nog de kodak easyshare 1233 en nog wat kodaks, maar die maken niet al te beste foto's.
Nog de Canon powershot TX1, maar die heeft een 39mm lens.

Toen zag ik de NV24HD ten tonele komen! Die heeft eigenlijk alles, met H.264 codering, zoomen tijdens video, 24mm lens, stereo-sound, snelle software, OLED display, HDMI ipv dure speciale kabels. Dus daar ga ik eens even rustig op wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit ook een optie: Casio EX-Z80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 22:53
-DG- schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:34:
[...]

Dat klopt helemaal. ;) Nog niet vaak in films tegen gekomen dat ze zoomen.
Alleen voor een gemiddelde consument is het geweldig om helemaal in te kunnen zoomen op iets tijdens het filmen. :P
Nou.. Soms moet je natuurlijk zoomen om iemand beeldvullend in beel te krijgen. Vervolgens zoom je dan inderdaad niet meer ;).

Overigens heeft mijn Sony DSC H7 een, naar mijn mening, goede film functie. Zoom tijdens het filmen (15x) en het geluid is zo slecht nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
De Panasonic FX500 heeft 720P en kan dit met 30fps. Ik heb er 1 in mijn bezig, en wil eventueel wel een filmpje uploaden (laat me maar weten wat je wil zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 18:05

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Carel schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:35:
De Panasonic FX500 heeft 720P en kan dit met 30fps. Ik heb er 1 in mijn bezig, en wil eventueel wel een filmpje uploaden (laat me maar weten wat je wil zien).
Mooi ding lijkt me dat, iets groter dan dan de fx35 /fx33 maar veel meer opties en een mooi lensbereik. Hoe bevalt ie? zou idd graag een filmpje zien, maakt niet uit wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:34
Carel schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:35:
Kan je FX500 netzoals de TZ5 ook zoomen tijdens filmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Swatfireglide schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:36:
[...]

Neen, voor zover ik zie, kan dat niet.
Hier btw (2 zinloze) movie samples in 720p.
http://rapidshare.de/files/39312318/FX500.rar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Swatfireglide schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:36:
[...]
Ik heb wel eens een compactje gezien waarbij het wel kan, een hp maar dan hoor je de zoommotor
kabaal maken tijdens het filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ter bevordering van de zoekresultaten op GoT een linkje naar mijn post over de filmfunctie van de Kodak modellen die in 720P kunnen filmen.

Verwijderd in "Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekerf
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06-2024

wdekerf

Moet het origineel zijn???

De Panasonic TZ5 kan dus wel degelijk zoomen tijdens het filmen. Het zoomen gaat minder snel bij videomodus dan bij fotomodus, dit om het geluid van de zoommotor zo min mogelijk te laten zijn.
Verder heb ik gelezen dat je ongeveer 20 minuten kon opnemen op 8gb. Dit lijkt mij niet veel, maar het is een extra functie en als je af en toe wat wil filmen is de TZ5 dus een leuke optie.

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
20 minuten op een 8 GB kaart??? Dat is inderdaad wel erg kort!

Ik had de Samsung NV24 HD al deze maans verwacht, maar ik kan nog geen echte reviews en zo vinden.. Die heeft ook een prima filmfunctie -schijnt- !!

Misschien gebuikt Samsung wel een bepaalde compressie zodat je langer kan filmen? (of praat ik nou weer poep want is het na compressie geen HD meer...? haha heb er te weinig verstand van 8)7 )

BTW ik vind de TZ 5 ook een goede optie hoor... je kan de flimfunctie toch ook op een lagere kwaliteit instellen waarmee je nog gewoon prima beeld hebt op je tv :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
turbopinda schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:26:
20 minuten op een 8 GB kaart??? Dat is inderdaad wel erg kort!

Ik had de Samsung NV24 HD al deze maans verwacht, maar ik kan nog geen echte reviews en zo vinden.. Die heeft ook een prima filmfunctie -schijnt- !!

Misschien gebuikt Samsung wel een bepaalde compressie zodat je langer kan filmen? (of praat ik nou weer poep want is het na compressie geen HD meer...? haha heb er te weinig verstand van 8)7 )

BTW ik vind de TZ 5 ook een goede optie hoor... je kan de flimfunctie toch ook op een lagere kwaliteit instellen waarmee je nog gewoon prima beeld hebt op je tv :-)
Compressie zoals bijvoorbeeld DivX op HD kan echt wel. Samsung heeft wel meer camera's met DivX compressie dus het zou zomaar mogelijk zijn dat deze dat ook krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Turbopinda,

ik heb de camera nu 5 weken in bezit (hij was toen net uit in Korea toen ik daar ook was) en moet zeggen dat ik er heel erg tevreden mee ben. Met name de HDMI output naar mijn TV levert een super beeld op. De filmopnames zijn uiteraard heel ligt schokkerig omdat de opnames met 30 fps worden gemaakt, maar je kunt wel zoomen tijden . In de hoogste resolkutie (720p) past er zo'n 75 minuten video op mijn 8 GB SDHC kaart. Ook het OLED scherm is bijzonder goed, het bied een heel helder beeld met een inkijkhoek van bijna 180 graden! Al met al vind ik het een super camera.

Eddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
Ok nuttig om te weten van de NV24HD!!!!

Weet iemand of er veel verschil zit tussen de pannasonic FX35 of FX500... ik bedoel ik fotokwaliteit. Kijk de touchscreen van de fx500 is echt mooi , en 5 x optische zoom i.p.v. 4 x (FX35) is ook beter, maar ik vraag me af of de FX500 veel betere foto's maakt? Het scheelt namelijk wel 100 euro in prijs...

Ik druk alleen op "normaal" fotoformaat af.

De TZ5 heeft ook een goede filmfunctie, maar die is weer net te groot voor de broekzak!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
Het is uiteindelijk de FX500 geworden!!!

Leuke foto's (voor een compact) en de filmfunctie is prima! Kan 9 hele minuten filmen op een 4GB Kaart..!! Maar dan heb je wel HD kwaliteit! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:02
voor mensen die nog interesse hebben in de samsung nv24 hd hier een review:
review op luminous landscape
het 2e artikel

fotokwaliteit is heel slecht zie de vergelijking onderaan in de review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
turbopinda schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:17:
Het is uiteindelijk de FX500 geworden!!!

Leuke foto's (voor een compact) en de filmfunctie is prima! Kan 9 hele minuten filmen op een 4GB Kaart..!! Maar dan heb je wel HD kwaliteit! 8)7
Neem dan de Nikon D3, die neemt ook op in HD kwaliteit en bijkomend voordeel dat je ook mooie foto's kunt nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@powerguy: als een camera op iso100 zulke foto's zou maken, dan zou ik hem als reviewer terug sturen en een nieuw exemplaar vragen. Dat kan toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
ik heb de panasonic dmc fx35, HD video 30 frames per sec. of de QVGA stand. Ik maak van de RAW MOV. files WMA bestanden mbv Sony Vegas en geef ze een stream van 1Mbps. Heb voorbeelden op youtube staan. Zet er binnenkort nog wat bij op. (Wat vrolijke buitenfilmpjes met mooie editing). Wat me gelijk opviel. Als je dit kleine dingetje meeneemt naar een pop concert, en je staat bij de grote boxen, het geluid toch goed is en niet vervormd is. Ik zal de link naar mijn youtube kanaal even geven binnenkort in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
Kan 9 hele minuten filmen op een 4GB Kaart.
ik betaal voor 4 kaartjes van 4Gb 4 maal 13 euro is 52 euro. Voordat je 4x9 minuten hebt gefilmd, das een halve voetbal wedstrijd zo ongeveer, wat wil je dan allemaal filmen? Meeste filmpjes die je maakt zijn 2 tot 3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met mijn fx500 maak ik op een 4gb HCSD 22 minuten film op VGA stand. Kwaliteit is goed, ik krijg alleen bij tegenlicht strepen. Het is een fijne camera lekker compact, touchscreen is handig, foto's zijn goed, alleen in schemer is het wat lastiger om echt scherpe foto's te krijgen zonder flits, maar dat is logisch voor z'n compactcamera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Echt filmen? Dat betekent goede zoomfunctie en stereo geluid maakt het al helemaal.

Canon S5IS heeft stereo, variabele zoom tot 12x, en blijkt ook goed beelden te maken bij weinig licht. De optische stabilisatie werkt bij filmen. Verder heeft ie aparte record knop voor direct filmen.
Helaas blijft het met maximaal 640x480 30fps.
In LP mode is dat 55:12 minuten met 4GB kaart.Of beste 640x480 stand heeft 30:28 min voor nodig.

Fotograferen kan bijna professioneel met externe hotshoe. Daarmee kan je dus veel mee doen.
Bedenk wel dat een filmcamera al flinke zoomstanden kent van 20x tot 40x. Een fototoestel zoals compact heeft 3-5x zoom. Dat is eigenlijk weinig als je serieus wilt filmen.

9 minuten is eigenlijk kort voor serieus filmen. Daar wil je niet meemaken als je serieus scene wil filmen en zit je alweer met volle kaart.... echt verspilling.
Neem bijvoorbeeld aan van Samsung i85 die ik ook hier heb. Deze kan 2 uur filmen in 1 ruk (bijna 4 uur filmen op 4GB kaart) dankzij mpeg4 compressie en ook nog in 640x480 30fps. En accu houdt ook bijna 2 uur vol bij continu filmen, terwijl accu zelf amper groot is. Zoom werkt tijdens filmen en die is op 5x zoom. Geluid wordt opgenomen tijdens zoom, maar ik hoor helaas wel duidelijke click geluid van zoomknop bediening. De zoommotor maakt zelf bijna geen geluid, wat goed is voor de interne zoomlens.
Daarbij steekt er niks uit door interne zoom in behuizing en kun je dus zonder paniek in je borstzak doen. Enige nadeel: hij is niet echt lichtsterk in donkere scenes en ontstaat er beetje smeereffect bij motions alsof het met webcam is gemaakt.

Een goede camera moet dus minimaal 30 minuten filmen, in hoogste stand. Dat voorkomt steeds wisselen van geheugenkaart van b.v. 8 GB. En elke bestand is in FAT32 nog steeds maximaal 4GB tenzij er op NTFS of eigen schijfindeling wordt gedaan dat 4GB limiet opheft.

Meest ideale camera die allebei kan? In halve HD kwaliteit (720p dus)? Deze camera's zijn erg zeldzaam. Zeg daarom niet snel dat camera die maar 9 minuten filmen kan in hoge stand een ideale filmcamera is. De lengte is gewoon te kort of je moet wel forse geheugenkaarten erin doen.
Welke balans wil je? Goede fotografie mogelijkheden of toch meer goede film mogelijkheden?

Canon S5IS heeft qua balans meer aandacht voor fotografie niveau en op 2de plaats film mogelijkheden. Anders was de extra hotshoe niet nodig, ook al kun je wel videolamp erop doen omdat die mogelijk zelfde voetvorm heeft maar zelf geen contacten heeft. Liefst plastic voet tegen kortsluiting.

We weten dat tegenwoordig half-HD steeds meer voorkomt als luxe aanvulling voor digitale camera's, om ons te vermaken en te verleiden, ook ivm HD flatscreens om ons heen. Maar echt filmen? Goed opletten.
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:53:
Kwaliteit is goed, ik krijg alleen bij tegenlicht strepen.
Herken je die probleem? Het is klassieke CCD scanprobleem waar bij teveel tegenlicht een verticale streep ontstaat. Alle (film)camera toestellen hebben dat. Ik weet nog niet hoe dat opgelost is bij dure filmcamera's. En goedkope videocamera dat probleem niet kent is de ouderwetse videocamera met electronenbuis als opneem element.

[ Voor 8% gewijzigd door MrDummy op 10-07-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om geen nieuwe topic te starten, wou ik graag weten of er nu veel meer H.264 video camera´s zijn. Want ik zelf dat te denken aan de Casio S10 of Z200... Zou iemand een beter sugurentie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zijn er nog andere camera's die echt een goede filmfunctie hebben?

Ik heb hier thuis een 2 jaar oude mini-dv cam van JVC liggen, maar die kwaliteit is echt om te huilen(ik had dan ook wel een budget cam gekozen, maar een LG viewty telefoon maakt opnames van dezelfde kwaliteit).

Voor fotografie heb ik al een dslr, maar voor wat snapshots en filmpjes ben ik wel op zoek naar een 'gewone' digicam die een goede filmfunctie heeft.

Over 2 weken zit ik in Korea, iemand enig idee of daar al nieuwere modellen(met HD video) in de winkel liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, alleen Panasonic en Samsung hebben een HD filmfunctie. Alle andere merken werken met 640x480 of 848x480 (breedbeeld).

Het grappige aan je post vind ik dat je negatieve ervaringen hebt met een budgetmodel en nu vanwege de filmfunctie een fotocamera wilt gaan aanschaffen. Iets met een ezel en een steen ;)

@MrDummy: de lengte van de filmfunctie wordt vanwege belastingwetgeving in de EU aan banden gelegd. Daarnaast vind ik met de huidige prijzen van flashgeheugen de grootte van de bestanden niet echt een issue. De keer dat ik lange scenes wil filmen gebruik ik toch een videocamera (niet dat ik een compact heb met een filmfunctie). Voor normale videoopnames zijn korte scenes vaak veel interessanter dan lange scenes.

Daarnaast ben ik ernstig benieuwd naar jouw "ouderwetse videocamera met electronenbuis als opneem element". :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:28:
Nee, alleen Panasonic en Samsung hebben een HD filmfunctie. Alle andere merken werken met 640x480 of 848x480 (breedbeeld).

Het grappige aan je post vind ik dat je negatieve ervaringen hebt met een budgetmodel en nu vanwege de filmfunctie een fotocamera wilt gaan aanschaffen. Iets met een ezel en een steen ;)
:)
Maar er zit ook veel 'werk' in zo'n DV-camera. Ik pak hem niet snel om even wat te filmen, want daarna mag je eerst weer een uur (of korter natuurlijk) je bandje capturen, en ben je ook weer tientallen gigabyte aan HDD ruimte kwijt.Omzetten naar een xvid, of op dvd zetten is ook weer zo'n tijdrovend klusje, dus bij voorbaat heb ik dan al geen zin om er aan te beginnen.

Een hdd of dvd videocamera is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar ook daarbij twijfel ik of ik het echt vaak ga gebruiken. En aangezien ik nu een nieuwe snapshot cam nodig heb, wil ik er toch graag 1 met een goede film functie.

De Kodak v1073 film kwaliteit vind ik er bijzonder goed uitzien, alleen lees ik overal dat de batterij weer erg snel leeg is. Als je bij deze 'onbeperkt' kan filmen (dus gewoon tot je kaart vol is) denk ik toch wel dat ik hem nog even snel aanschaf voor m'n vakantie.
http://www.vimeo.com/1140501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degrgiov
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-05 15:00
als je voor de goeie filmfunctie wil gaan moet je zeker eens naar de sanyo xacti kijken
http://www.sanyodigital.com/products.aspx?n=796101

de Sony T500 zou zich ook wat meer toeleggen op de filmfunctie.

[ Voor 19% gewijzigd door degrgiov op 16-09-2008 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Die Sanyo en Sony lijken me inderdaad prachtige cameras, maar liggen toch wel iets buiten mijn budget.

Ik heb zojuist de Kodak v1073 besteld. Lijkt me een mooi ding voor z'n prijs. De kwaliteit in dit filmpje wist me te overtuigen: http://rapidshare.com/files/113918024/video2-contAF.MOV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Bump

Weet iemand hoe de Sony DSC TX1 is, volgens mij net uit. Ik wilde eigenlijk een camcorder kopen, maar na een vakantie ligt zo'n ding meer in de kast, zonde dus.
Pagina: 1