Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een CD van Windows XP, alleen ik heb geen lege cd'tjes om hem daar 1:1 te kopiëren. Ik heb al geprobeerd om de Windows XP ISO op DVD te branden, alleen dat accepteert Nero niet. Dus weet iemand hoe ik die iso, dit bedoeld is voor cd, op een DVD te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Instelling linksbovenin van CD veranderen in DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RolfLobker schreef op woensdag 23 april 2008 @ 02:06:
Instelling linksbovenin van CD veranderen in DVD.
Werkt dat echt? Werkt het ook voor spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 02:13:
[...]

Werkt dat echt? Werkt het ook voor spellen?
Ja. Het enige dat je doet is niet op CD-formaat branden maar op DVD-formaat, waardoor nero zelf de indexering van het bestandssysteem wijzigt.

Dus heel eenvouding 'Burn iso > om vervolgens ipv CD , DVD te selecteren."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 02:16:
[...]

Ja. Het enige dat je doet is niet op CD-formaat branden maar op DVD-formaat, waardoor nero zelf de indexering van het bestandssysteem wijzigt.

Dus heel eenvouding 'Burn iso > om vervolgens ipv CD , DVD te selecteren."
Met als extra aantekening dat het niet in 100% vd gevallen werkt, sommige software begint te mekkeren over dat het niet meer het originele bestandssysteem is. Maar dit is of crappy software ( afkomstig van floppy's met gepunchte gaatjes zodat er in op sector xaltijd een leesfout optrad ) of gewoon een spel met kopieerbeveiliging ( securom etc etc. ben ik nog niet veelvuldig tegengekomen bij software ) maar dan mocht je het toch al niet kopieren.

Maar WinXP is gewoon te kopeieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou voor alle DVD's die ik gebrand heb met een CD-Rom image is er nog geen 1 applicatie geweest die daar over klaagde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat heeft dit met OS functies te maken?
WOS > CSA

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1