Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

problemen installeren anno 1701

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig geweest met het installeren van anno 1701 maar ik krijg iedere keer de volgende melding

Unable to find an installed version of anno 1701

Heb alles al nagetrokken en heb de patch104 gedownload. Bij het installeren van de patch krijg ik ook dezelfde melding.
Kan iemand vertellen wat eraan de hand is.

Thanks

Helma 8)7

Verwijderd

heb je niet toevallig de Expansion gekocht?

Verwijderd

Hoi Helma,

Is het je uiteindelijk gelukt om het spel te installeren? En zo ja, hoe heb je dat gedaan? Ik heb nu namelijk hetzelfde probleem. Ik word er helemaal gek van. IK WIL SPELEN!!!!

Dank je wel alvast.

Groetjes Wendy

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Geef wat meer informatie over jouw systeem en dergelijke, dan kun je misschien zelfs nog geholpen worden ook.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Verwijderd

Hi,
Ik heb Windows Vista 32-bit. Mijn computer is een HP Pavolion dv6730ed. Voor de rest moet ik zeggen heb ik er niet zo veel verstand van, maar volgens de systeem eisen van het spel, voldoe ik aan de eisen.
Groetjes Wendy

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Van Vista weet ik helaas niet veel. Onder XP zou ik zeggen dat het een registerprobleem is. Sta je wel als administrator ingelogd op je computer? Verder vond ik na even zoeken nog het volgende:

Link 1: Voor iemand met opstartproblemen in Vista. Volg de stappen en kijk of het werkt.

Link 2: Het niet hebben van DirectX9 onder Vista levert bij sommigen problemen op. Heb je dit? (Start --> Run --> Dxdiag) Zo niet is het hier te vinden.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-11 13:06
Ik heb Anno1701 probleemloos draaien op Vista Ultimate 64-bit. Daarbij wel vermeld dat ik UAC uit heb staan.
Ik speel de britse editie versie 1.02.

Het uitzetten van UAC (gebruikersaccountbeheer) zou wellicht kunnen helpen in het geval van Wendy79.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:47:
Hoi Helma,

Is het je uiteindelijk gelukt om het spel te installeren? En zo ja, hoe heb je dat gedaan? Ik heb nu namelijk hetzelfde probleem. Ik word er helemaal gek van. IK WIL SPELEN!!!!

Dank je wel alvast.

Groetjes Wendy
Waarschijnlijk heb je:
ANNO 1701 The Sunken Dragon Add-on

Dan moet je dus ook "ANNO 1701" aanschaffen

8 euro: https://www.dynabyte.nl/a...php?xi=613311&tc=cbsearch

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Verwijderd

Ik had inderdaad de add on versie. Nu heb ik de goede. En geen problemen met instaleren.
Bedankt voor alle hulp

• Vale vista
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 17:28
Waar heb je die dan gekocht?
oh, en voor degenen die het spel niet hebben, kunnen het spel (demo) + add-on downloaden op: http://annoweb.awardspace.com/v3/index.html .
veel plezier! :)

• Vale vista
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 17:28
ik heb de demo geinstallt maar hij zei Anno 1701.exe werkt niet meer.
terwijl het over net werk redelijk werkt.
behalve dan de traagheid en dat hij soms inneens de verbinding verbreekt.)komt door modem.
Pagina: 1