www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
(beetje haast dus even slechts een korte opmerking).
Kijk even naar je witbalans, vind het wat koeltjes. Mogen best wat warmere kleuren hebben vind ik.
Verder, best leuke foto's
, veel wel typisch dierentuin foto's, maar dat is logisch. Geslaagd dagje denk ik zo
Kijk even naar je witbalans, vind het wat koeltjes. Mogen best wat warmere kleuren hebben vind ik.
Verder, best leuke foto's
Verwijderd
Same as Nomad.
#9 van de beer vind ik het mooiste. Zou je die minder krap kunnen croppen? Wat meer water zou mooier zijn imo. :-)
#9 van de beer vind ik het mooiste. Zou je die minder krap kunnen croppen? Wat meer water zou mooier zijn imo. :-)
De witbalans heb ik direct bij het importeren van de RAW bestanden bijgeregeld.. Ik heb op m'n werk de foto's ook nog eens bekeken en er is duidelijk verschil, op mijn monitor thuis zien de kleuren er een stuk levendiger uit.. Waarschijnlijk komt het gewoon doordat m'n monitor niet gekallibreerd is.. Als ik tijd heb zal ik eens kijken of ik er nog wat aan kan doen..
Ook zal ik een wat ruimer gecropte versie van de beer posten als ik tijd heb..
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Verwijderd
Ik vind #9 ook heel mooi, klein beetje overbelicht maar dat doet mischien ook wel een beetje goed aan de foto. Enkel jammer dat je die flekjes onderin hebt.
Verder vind ik 12 ook heel erg mooi!
Verder vind ik 12 ook heel erg mooi!