Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag laatst in de Bart Smit + Intertoys folders 2 toch wel redelijke MP3 spelers. 2 van die Ipod Touch lookalikes, maar met toch functies die me aanspreken(foto,video,mp3,fm radio). nou dacht ik dat het 2 dezelfde waren maar dit is niet zo, je hebt bij de Intertoys een MP3 van het merk QW en bij de Bart Smit er eentje van het merk Ricatech. nou kosten de 2GB versies allebei €50. Mijn budget is niet zo hoog en wou ik er wel eentje gaan proberen. heeft er iemand ervaring met 1 van deze mp3 spelers en kan me helpen kiezen tussen deze 2 spelertjes? die van de bart smit heeft ook nog een spelletjes mogelijkheid maar ik weet niet wat ik daarvan kan verwachtten.

http://www.bartsmit.com/s...nuID=242&productID=191143
prijs klopt niet moet €50
http://www.intertoys.nl/e...206d0/Product/View/004481

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 22:29
Ik heb wel eens een beetje gespeeld met een van die twee (volgens mij die van de Intertoys): Het tochscreen werkte, maar je moest redelijk hard drukken en het ging niet echt soepel allemaal. De filmpjes zagen er niet echt spetterend uit. En het geluid klonk niet echt geweldig.
Als ik jouw was zou ik voor een paar tientjes meer een A-merk speler kopen, daar heb je echt veel meer plezier van, ondangs de wat hogere kosten.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 18:03

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Een nieuwe firmware zou die drukgevoeligheid oplossen.. :)

Echter blijken deze spelers een soort van imitatie van een imitatie te zijn, waardoor je de betreffende firmwares niet erop kun zetten (en je dus je speler bricked...)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31
Leuk voor de kids lijkt me het wel, maar als echt alternatief zou ik het niet beschouwen...